مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 12113

مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

کسانی که با آمریکا مذاکره کردند عزت ملت ایران را فروختند

صدای نهاوند:
مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، گفت: : کسانی که با آمریکا مذاکره کردند باعث شدند عزتی که ما در طی ۳۷ سال با پشتوانه خون شهدا جمع کرده بودیم فروخته شود که این ظلم در حق ملت و کشور بود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،حجت‌الاسلام علی‌رضا مستشاری صبح شنبه در مراسم گردهمایی حماسه ۹ دی که با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان نهاوند در مصلی نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: در فتنه سال ۸۸ کسانی که ۳۰ سال به این انقلاب خدمت کرده بودند و سیلی خورده انقلاب بودند به عنوان سران فتنه در مقابل انقلاب ایستادند.

وی افزود: این اتفاق در تاریخ اسلام به دفعات تکرار شده است همان‌گونه که در صدر اسلام نیز «زیبر»که از خواص اسلام و از یاران پیغمبر بود و پیغمبر به او لقب سیف‌الاسلام داده بود مقابل حضرت علی(ع) ایستاد و شمشیر کشید.

مستشاری افزود: عوامل مهمی که باعث شد سیلی خورده‌های انقلاب در جریان فتنه مقابل انقلاب بایستند،  اشرافی‌گری و خسته شدن از مبارزه و دل بستن به دشمن بود.

وی عنوان کرد: قبل از انقلاب مرحوم هاشمی گفت «اسلام نمی‌تواند حلبی‌آبادها را در مقابل زعفرانیه نشین‌ها ببیند» و امام راحل هم فرمودند که حرف من هم همین سخن آقای هاشمی است، ولی وقتی که هاشمی رفسنجانی به ریاست جمهوری رسید «گفت وقتی که یک کشور می‌خواهد توسعه پیدا کند دهک‌های پایین جامعه محکوم به نابودی هستند».

مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: در جریان فتنه سال ۸۸ مرحوم هاشمی بیشتر از موسوی و کربی مقصر بود زیرا این فتنه را رهبری و تحریک کرد.

مستشاری اظهار داشت: وقتی به این‌ها انتقاد می‌کنیم در واقع داریم به خودمان انتقاد می‌کنیم زیرا این افراد وصله تن خود ما و سیلی خورده انقلاب بودند.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری خطاب به فتنه‌گران  فرمودند اگر اعتراض دارید خیابان‌ها محل مناسبی برای بیان اعتراض نیست و با این روش دشمن شاد می شود.

مستشاری تصریح کرد: روز ۹ دی روز تفرقه انداختن بین جناح اصولگرایان و اصلاح طلبان نیست، زیرا انقلابی،  انقلابی است چه اصول‌گرا باشد چه اصلاح طلب ولی هر دو جناح باید اصول را رعایت کنند.

وی با اشاره به برجام، افزود: کسانی که در قضیه برجام و مذاکره‌ ای که با آمریکا انجام شد، مطرح کردند که رونق اقتصادی در کشور ایجاد می‌شود حرف بسیار ساده‌لوحانه‌‌ای زدند زیرا آمریکا با اساس جمهوری اسلامی مخالف است و آن‌ها می‌خواهند که ایران پا روی حق بگذارد و اسرائیل را به رسمیت بشمارد.

مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، گفت: رئیس جمهور ما نیز که بر خلاف مقام معظم رهبری می‌گفت من به این مذاکرات خوش بین هستم پس از گذشت چهار سال اعتراف کرد که هر کشوری که بخواهد با آمریکا مذاکره کند دیوانه است.

مستشاری تاکید کرد: همه این‌ها نشان دهنده این است که ما باید روی پای خودمان بیاستیم و به دشمن دلخوش نکنیم زیرا هزینه سازش با آمریکا بیشتر از هزینه مقاومت در برابر آمریکا است زیرا هزینه سازش نوکر شدن و ذلیل شدن مثل عربستان است.

وی عنوان کرد: ما ۲۵۰ هزار شهید داده‌ایم که عزت داشته باشیم و ایران تنها کشوری بود که با آمریکا سر میز مذاکره ننشسته بود و استقلال سیاسی داشت ولی کسانی که رفتند سر میز مذاکره با آمریکا نشستند ما را ذلیل کردند و این در تاریخ می‌ماند زیرا با این مذاکرات ما دشمن شاد شدیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر کشور از نظر اقتصادی در حال فلج شدن است و مقصر اصلی خودمان هستیم زیرا ۳۰ میلیون نفر به دولت فعلی رای داده‌ایم.

مستشاری تصریح کرد: این رئیس جمهور نمی‌تواند مشکلات را حل کند ولی چون ما از مبارزه خسته شده بودیم و به مذاکره با آمریکا دلخوش بودیم به رئیس جمهور فعلی رای دادیم.

مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگا‌ها، افزود: در آیات قرآن آمده است کسانی که در دلشان ایمان ندارند به طاقوت دلخوش کرده‌اند و این‌ها بدترین اشخاص در نزد خدا هستند و بدترین جایگاه را در قیامت دارند و عاقبت به‌خیر نمی‌شوند و این آیه مصداق کسانی است که به آمریکا دلخوش کرده‌اند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش