سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12119

صدای نهاوند:
اغتشاشگران و مواجب بگیران دشمنان قسم خورده انقلاب در نهاوند عصر یک شنبه به اموال عمومی و بیت المال آسیب زدند و با شکستن شیشه‌های چندین بانک به ایجاد رعب و وحشت در بین مردم پرداختند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، عصر یکشنبه (۱۰ دی) حدود ساعت۱۷:۲۰  جمعیتی محدود  که توسط چند نفر از افراد تحریک می‌شدند، در سطح خیابان‌ ابوذر نهاوند حضور پیدا کردند.

اما از همان دقایق ابتدایی و از نحو رفتار و شعارهای آنان مشخص بود هدف این عده اعتراض و تجمع به گرانی و اوضاع اقتصادی کشور نیست.

نیروهای انتظامی، امنیتی، سپاهی و بسیجی سعی در آرام کردن فضا داشتند و از این افراد خواستند تا مطالبات خود را در فضایی آرام و توسط مراجع قانونی مطرح کنند که متاسفانه برخی افراد از درون جمعیت شروع به سردادن فریاد و شعارهای ساختارشکنانه کردند و پس از آن نیز با پرتاب چوب و سنگ به مردم و نیروهای حافظ نظم و امنیت مردم و جامعه شروع به تخریب اماکن و اموال عمومی کردند.

این افراد به سمت خودروهای مردم حمله‌ور شدند و با حمله به فردی موتورسوار ضمن صدمه‌زدن به راکب موتور‌سیکلت وی را به آتش کشیدند. این تجمع غیر‌قانونی در ساعت ۲۱ با تلاش نیروهای امنیتی انتظامی، بسیج و همکاری مردم پایان یافت.

نکته قابل توجه در این اغتشاش این موضوع بود که بعد از سر دادن شعارهای ساختار شکن این عده بسیاری از مردم از آنها فاصله گرفتند و حتی به مقابله با آنها پرداختند تا ثابت کنند اگر مشکلاتی در معیشت و اقتصاد دارند اما همواره با تمام توان پای انقلاب و نظام و ولایت ایستاده اند.

 

نکته مهم این است که افراد دستگیر شده که بعنوان لیدر در این تجمع شرکت کرده بودند؛ افراد غیربومی شهرستان نهاوند هستند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش