مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 1213

صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند گفت: امروز حکومت‌های کفر و استکبار به رهبری آمریکا و میدان‌داری داعش که بلای جان مسلمین شده در خاورمیانه ظلم و ستم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،  حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته نهاوند گفت: پذیرفتن ولایت خداوند متعال نیازمند پیروی از رسول گرامی اسلام و بر تمامی مسلمین واجب است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: امروز حکومت‌های کفر و استکبار به رهبری آمریکا و میدان‌داری داعش که بلای جان مسلمین شده در خاورمیانه ظلم و ستم می‌کنند.

وی افزود: ازآنجاکه دین اسلام حق است به حمدالله شاهد هستیم که ولد نامشروع آمریکا و اسرائیل همان داعش جنایت‌کار امروز دامن‌گیر خودشان شده است.

امام جمعه شهر نهاوند در ادامه به شرکت درصحنه‌های سیاسی و اجتماعی کشور اشاره کرد و گفت: راهپیمایی اربعین حرکتی خودجوش از دل بیدار و بصیر ملت جهان است که هیچ‌گونه اجباری پشت آن نیست.

حجت‌الاسلام‌  عباسعلی مغیثی گفت: حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از مصادیق شرکت درصحنه سیاسی کشور است.

وی افزود: شرکت در اجتماعاتی نظیر پیاده‌روی اربعین و انتخابات کشور به معنای شکرگزاری از نعمت‌های انقلاب است زیرا روزی شهدای گران‌قدر آرزوی باز کردن راه کربلا را برای خود و این ملت داشتند و امروز برای ما تحقق‌یافته است.

وی گفت: این اجتماعات عظیم نشان از همدلی و هم‌بستگی مسلمانان از گوشه و کنار جهان به‌دوراز هرگونه خشم و علیه آنچه غرب با عنوان اسلام هراسی بیان می‌کند، است.

حجت‌الاسلام‌ مغیثی بابیان اینکه که امام بزرگوار ما فرمودند تا امت اسلامی ریشه اسرائیل را درنیاورند روز خوش نخواهند دید، گفت: باقی ماندن این غده سرطانی نه‌تنها برای مسلمانان خطرناک است بلکه جهان را نیز تحت‌الشعاع اهداف شوم و استکباری خود قرار می‌دهد.

وی به سخن مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: پیام زندگی امام رضا (ع) مبارزه تا مرگ است و این مبارزه موجب شد اهداف شوم دشمنان اسلام را نقش بر آب کند.

وی افزود: مبارزه با دشمنان اسلام برای مسلمانان در هر شرایط و هر مکانی واجب است و بی‌صدا نشستن در صورت احساس ظلم نشان از هم‌صدا بودن با ظالمان است.

حجت‌الاسلام‌ مغیثی بابیان اینکه پیشرفت علمی سیاست بنیادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: رسیدن حکومت اسلامی ایران به حکومت عدل امام زمان(عج) مستلزم انجام و به اجرا درآوردن این هدف است.

وی به تداوم جبهه مقاومت در برآر ایستادگی کفر اشاره کرد و گفت: امروز باید عرصه مقاومت یکی از مهم‌ترین اهداف دولت‌ها و کشورها باشد.

وی با اشاره به نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و غربی گفت: این نامه همچون نامه قبل ابعاد گسترده‌ای از رافت اسلام برای جوانان غرب روشن کرده و این مهم می‌تواند به هدف اصلی یعنی بیداری اسلام بیش‌ازپیش در اروپا منجر شود.

telegram-channel

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش