سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12141

صدای نهاوند:
مردم نهاوند صبح امروز (چهارشنبه) همزمان با سراسر کشور با برگزاری یک راهپیمایی باشکوه، نا آرامی های اخیر در این شهر را محکوم کردند.

به گزارش صدای نهاوند، در این راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، ابتدا مردم در میدان ابوذر این شهر تجمع و حرکت خود را به سمت میدان امام خمینی(ره) آغاز کردند.
در این راهپیمایی شرکت کنندگان با سردادن شعارهای ‘مرگ بر آمریکا’، ‘مرگ بر اسرائیل’، ‘مرگ بر فتنه گر’ و ‘این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده’ و همچنین حمل پلاکاردهایی با مضامین انقلابی گری، نا آرامی های اخیر را محکوم کردند.
امام جمعه نهاوند در این اجتماع باشکوه گفت: امروز دشمن قصد دارد با ایجاد آشوب و ناآرامی، انتقام شکست های خود در منطقه و کشورمان را بگیرد.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: دشمن برای چندمین بار می خواهد ملت ما را آزمایش کند اما می بیند که این مردم با همه مشکلات طرفدار ولایت فقیه هستند و با این دسیسه ها از میدان به در نمی روند.
وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی خدمات زیادی را پس از انقلاب برای مردم انجام داده و به پیشرفت های کم نظیری در موضوعات مختلف رسیده است، گفت: امروز خدمات دولت در واقع خدمات نظام است و همه دولت ها در حد توانایی برای کشور تلاش و فعالیت کرده اند.
وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای ما بحث هسته ای است که توانسته ایم با استفاده از توان متخصصان خود این فناوری را در کشور بومی سازی کنیم.
امام جمعه نهاوند با اشاره به نا آرامی های اخیر در برخی شهرهای کشور، گفت: برخی عاملان این ناآرامی ها اعتراف کرده اند که برای پول دست به برخی اقدامات زده اند.
حجت الاسلام مغیثی  افزود: مردم نهاوند از مردمان انقلابی هستند که وفاداری خود را به ولایت فقیه ثابت کرده اند و ولایتمداری آنها زبانزد است و همواره بر عهد خود باقی خواهند ماند.
 در چند روز گذشته برخی شهرهای کشورمان شاهد بروز نا آرامی هایی به بهانه اعتراض به وضعیت اقتصادی بود که با هوشیاری مردم و مسئولان، این ناآرامی ها خاتمه یافت.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش