سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12151

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: ورودی نهاوند ازجاده آورزمان که یکی از نقاط حادثه‌خیز این شهرستان بود پس از تعریض و ساماندهی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز جمعه در حاشیه افتتاح این محور گفت: این پروژه به طول ۶۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حمیدوند افزود:عملیات کوه‌بری، ترانشه‌برداری، زیرسازی، آسفالت به صورت چهارخطه همراه با نصب نیوجرسی جداکننده وسط و خط‌کشی و نصب علائم ایمنی به طور کامل در این محور انجام شده است.

 وی یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه از تیرماه امسال شروع شد و هم‌اکنون به اتمام رسیده است.

فرماندارنهاوند در پایان بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه یکی از نقاط حادثه‌خیز محور نهاوند به آورزمان برطرف شد که این امر کمک بسیاری در کاهش تصادفات این محور خواهد داشت.

وی بیان کرد: عملیات آسفالت این نقطه مدتی است به اتمام رسیده ولی عبور ترافیک بعد از آسفالت به علت عدم خط‌کشی با توجه به خطرات ناشی از آن امکان‌پذیر نبود و از نظر فنی خط‌کشی بلافاصله بعد از انجام آسفالت حداقل ماندگاری لازم را نخواهد داشت لذا بعد از رعایت حداقل زمان، خط‌کشی این نقطه انجام شد و با تکمیل علائم ایمنی و جداکننده وسط، این پروژه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش