سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12167

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: در حال حاضر ۳ روستای ورآینه، بره فراخ و کنگاور کهنه به‌عنوان روستاهای بوم گردی شهرستان شناسایی‌شده که آماده پذیرایی از مسافران می باشند.

به گزارش صدای نهاوند،کریم حمیدوند در بازدید از خانه‌های بوم گردی شهرستان نهاوند در روستای کنگاورکهنه بخش خزل نهاوند اظهار کرد: شهرستان نهاوند درزمینهٔ گردشگری دارای ظرفیت‌های زیاد بسیاری هست که لازم است کوشش کنیم از این پتانسیل به‌خوبی استفاده نماییم.

وی اظهار داشت: لازم است کاری کنیم و امکاناتی مهیا کنیم که وقتی‌که گردشگر به شهرستان نهاوند و به‌خصوص منطقه های روستایی و بکر و زیبا عزیمت می‌کند ترغیب گردد در این منطقه برای مدتی بماند.

فرماندار نهاوند اضافه کرد: حضور گردشگر در منطقه های روستایی موجب رونق تولیدات محلی و ایجاد اشتغال می‌شود که لازم است به این نکته توجه نماییم.

وی اظهار داشت: بعضی از روستاهای نهاوند با توجه به بافت و ساخت آنها می‌توانند پذیرای مسافران باشند و به‌عنوان نقاط با استعداد گردشگری و بوم گردی شناسایی‌شده‌اند.

حمیدوند اظهار کرد: اقامتگاه بوم گردی اقامتگاهی برای گردشگران هست که ساختار محلی دارد و خدمات، محصولات، فعالیت‌های گردشگری، آنرا از دیگر الگوهای اقامتی مثل هتل‌ها و مهمان‌پذیرها متفاوت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این نوع اقامتگاه‌ها لازم است به نوع اقلیم منطقه توجه ویژه‌ای کرد که در نهاوند نیز ۳ روستا را با توجه به این ویژگی‌ها شناسایی کرده‌ایم.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: در این منطقه های شرایط حضور گردشگران باکیفیت مطلوب از طریق بوم گردان محیا هست.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش