جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 12192

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی همدان در پی دریافت کارت زرد از استاندار اعلام کرد:

مشکلات مطرح شده در باره تأمین اجتماعی نهاوند در حال رسیدگی است

صدای نهاوند:
مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان همدان درباره انتقاد استاندار همدان مبنی بر سخت‌گیری مدیر تأمین اجتماعی نهاوند با واحدهای تولیدی و چشم و هم‌چشمی و رودربایستی زیاد و برکناری این مدیر نیز تأکید کرد: مدیر این شهرستان غیربومی بوده و در حال رسیدگی به مشکلات گفته شده در تأمین اجتماعی نهاوند هستیم.

به گزارش صدای نهاوند،مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه این سازمان برای واحدهای تولیدی پرونده‌سازی نکرده است، گفت: کارفرمایان استان همدان ۱۶۸ میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکارند.

محمد عسگری درباره اظهارات استاندار همدان مبنی بر پرونده‌سازی برای واحدهای تولیدی و در پی دریافت کارت زرد از مدیر ارشد استان، تصریح کرد: تأمین اجتماعی برای کارفرمایان بدهکار صورتحساب تهیه می‌کند و هر ۶ ماه یک‌بار بدهی کارفرمایان بررسی و صورتحسابی به آنان اعلام می‌شود و این موضوع پرونده‌سازی نیست.

وی با اشاره به فعالیت ۲۴ هزار کارفرما در استان همدان اظهار کرد: هر ۶ ماه یک‌بار ۲۴ هزار صورتحساب برای کارفرمایان تهیه می‌شود که براساس آخرین صورتحساب کارفرمایان استان ۱۶۸ میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکارند به طوریکه بسیاری از کارفرمایان پولی ندارند تا بدهی‌های خود را به این سازمان پرداخت کنند./ایسنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش