جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 12203

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: آمریکا، آل سعود و منافقین گردانندگان اصلی فتنه 96 بودند و بهانه آنها هم مطالبات مردم بود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: آمریکا در تمام توطئه های که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده است بعلت وحدت، همدلی و ولایتمداری ملت ایران شکست خورده است.

مغیثی گفت:تنها شرط بقای انقلاب روحیه و کار انقلابی و جهادی مخصوصا در دولتمردان است چون دشمن از بهانه ها و ضعف های اقتصادی و معیشتی استفاده می کند و فتنه راه اندازی می کند.

وی با بیان اینکه وضع هر گونه تحریم بر علیه جمهوری اسلامی نقض بر جام است، افزود: مسئولان باید مقابله کنند و نگذارند رییس جمهور آمریکا با دیوانه بازی اهدافش را عملی کند.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: فتنه سال ۹۶ باید ریشه یابی شود تا مشخص شود این فتنه چرا به وجود آمد، بهانه این فتنه اشتغال، گرانی و بیکاری بود.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: در عین حالی که مطالبات مردم به حق است و مقام معظم رهبری هم تاکید دارد و رئیس جمهور هم در این مورد بیانات صریحی ایراد کرده است که باید به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی شود اما دشمن از همین مطالبات سواستفاده کرد و این مسائل را به وجود آورد که موجب لطمه زدن به کشور ،ملت و انقلاب شد و خساراتی هم به بار آورد.

مغیثی ادامه داد: در مورد فتنه ۹۶ چند موضوع مهم وجود دارد اول: هوشیاری و حضور به موقع مردم و بسیجیان که جای شکر و تقدیر دارد به وقت و به جا اقدام کردند و فتنه را جمع کردند گرچه در آتش زیر خاکستر دشمن مترصد است تا از هر رخنه و با هر بهانه ای وارد و ضربه خودش را به ملت و کشور ایران وارد کند.

وی گفت: موضوع دوم مطالبات به حق مردم است که باید پیگیری شود دولت و مسئولان هر چه در توان دارند باید برای این مردم خدمت کنند چون حق مردم است و اگر جای هم نمی توانند و دیگر توانش نیست باید مردم را توجیه کنند و مطالبات را دنبال کنند.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: موضوع سوم در مورد دستگیر شدگاناست که همه یکنواخت نیستند مقام معظم رهبری هم تذکر دادند، رئیس قوه قضائیه هم صراحتا اعلام کردند و همه مسئولان هم متفق القول هستند که یک عده از این دستگیر شدگان ریشه در وصل به منافقین، وهابیت و دشمنان اسلام دارند که با این عده باید شدیدا برخورد شود یک عده هم فریب خوردند در میدان بودند تحت تاثیر قرار گرفتند احساسات نشان دادند که امیدواریم با این عده هم اگر ثابت شد مرتکب جرمی نشدند با رافت اسلامی برخورد شود.

مغیثی گفت: از اول انقلاب تا امروز آمریکا در همه جنایاتی که بر علیه کشور و نظام صورت گرفته نقش درجه یک را داشته است ملت ایران خیلی بزرگ هستند که موفق شدند انقلاب را به پیروزی برسانند و آمریکا را از این کشور بیرون کنند و ۸ سال دفاع مقدس را سپری کنند و بعد جنگ هم در پیشرفت و سازندگی کشور معجزه کنند که تمام این موفقیت ها در سایه اطاعت از ولایت و وحدت و همدلی مردم و مسئولان و دولت شکل گرفته است.

وی افزود: امروز کار آمریکا به جای رسیده است که در سازمان ملل ۱۴۰ کشور بر علیه آن رای می دهند که قدس را بعنوان پایتخت اعلام کرده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش