سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12207

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند و عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: در اعتراضات در ارتباط با بخش های اقتصادی، اشتغال و گرانی صدایی بلند شد و مردم سعی کردند صدا را به گوش مسئولین برساندند والبته بعد از آن هم صف خود را از آنهایی که بحث اغتشاش، تخریب و خرابکاری داشتند، جدا کردند.

به گزارش صدای نهاوند،حسن برام نیا با بیان اینکه مشکلات هنوزحل نشده و نیاز به برنامه ریزی و وحدت بین قوا داردگفت: البته بخشی از مشکلات را ممکن است که به صورت مصداقی حل کنند و وام ۱۵ میلیونی ازدواج کمک بزرگی برای جوانانی بود که مشکل ازدواج دارند و این اتفاق خوبی بود. وام های اشتغال هم اقدام خوبی است و امید دادند که برای سال آینده حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار اشتغال ایجاد شود. همچنین بر روی لایحه بودجه کار کردیم در همین راستا برای جلوگیری از افزایش قیمت حامل های انرژی و برخی از مواردی که مستقیما در ارتباط با جیب مردم بود، اقداماتی را انجام دادیم.

وی همچنین ادامه داد:در اعتراضات در ارتباط با بخش های اقتصادی، اشتغال و گرانی صدایی بلند شد و مردم سعی کردند صدا را به گوش مسئولین برساندند والبته بعد از آن هم صف خود را از آنهایی که بحث اغتشاش، تخریب و خرابکاری داشتند، جدا کردند.

بهرام نیا همجنین عنوان کرد: البته با کسانی هم که  از روی احساسات اقداماتی را انجام دادند و جوان بودند با رافت و مهربانی برخورد شد و آزاد شدند، مگر آنهایی که با برنامه و مرتبط با گروهک ها، سلطنت‌طلبان بودند و در  آن طرف مرزها  این ها را هدایت می کردند که  قطعا در این موارد باید فرایند بازجویی و دادرسی و احکام طی شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش