سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12260

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه نهاوند از مشکلات بسیاری نظیر بیکاری و عدم توسعه یافتگی رنج می برد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا عصر پنج شنبه در یادواره شهدای روحانی نهاوند که با حضور وزیر اطلاعات در مصلی نماز جمعه نهاوند برگزار شد اظهار داشت: وزیر محترم اطلاعات به خوبی بر جغرافیای سیاسی، طبیعی و ظرفیت های شهرستان نهاوند اشراف دارند و به واسطه سوابق اجرایی مختلف وتجربیات ارزشمند بر امور واقف هستند. 

بهرام نیا گفت: نهاوند سرزمین بزرگ مردانی است که سالها پیش از پیروزی انقلاب در قالب گروه انقلابی ابوذر (در سال ۵۲)مبارزه مسلحانه خود را در برابر استبداد شاهنشاهی شروع کرده و در این راه عاشقانه به معبود شتافتند.

وی افزود: نهاوند افتخار دارد که اولین مجسمه شاه ملعون را سرنگون کند، این شهر دارای مفاخر و علمای بزرگی چون شیخ علی اکبر نهاوندی، شیخ ابوالعباس نهاوندی،دانشمندان، فضلا و۸۵۰شهید گرانقدر انقلاب اسلامی و ۱۵شهید روحانی است که در راس آنها “شهید قدوسی” و “شهید حیدری”قرار دارند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم نهاوند در همه برهه های حساس انقلاب ثابت کرده اند که پا به رکاب و پیرو آرمانهای ولایت و انقلاب بوده اند و در حوداث اخیر نیز علی رغم اینکه در آغاز حرف مردم در خصوص مسائل جاری مملکت(گرانی و بیکاری)بود و البته حرف مردم به گوش مسئولین رسید، ولی در ادامه با ورود برخی عناصر خودباخته، فرصت طلب و عموما سلطنت طلب که عمدتا از خارج از کشور هم هدایت می شدند، اعتراضات مدنی به اغتشاش و خرابکاری مبدل شد که مردم راه خود را از فتنه گران جدا و همه با هم دیدیم که مثل سایر شهر های کشور، مردم نهاوند نیز یکپارچه به میدان آمده و یکبار دیگر صداقت و وفاداری خود را به نظام اسلامی و ولایت و رهبری معظم انقلاب به اثبات رساندند. 

حسن بهرام نیا بیان داشت: نهاوند علیرغم بهره مندی از مزایای طبیعی(منابع آب فراوان، زمین حاصلخیز )و ظرفیت های معدنی، نیروی انسانی موثر و… متاسفانه از مشکلات بسیاری نظیر بیکاری و عدم توسعه یافتگی رنج می برد که امیدوارم سفر وزیر اطلاعات زمینه ساز انتقال مشکلات شهرستان به هیئت محترم دولت و منشاء خیر و برکت باشد. 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش