سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12278

صدای نهاوند:
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در مسابقات قهرمانی وزنه برداری استان همدان، تیم نهاوند موفق به کسب مقام اول شد و جواز حضور در مسابقات کشوری را دریافت کرد.

به گزارش صدای نهاوند، محرم روزبه گفت: در مسابقات وزنه برداری رده بزرگسالان استان پنج تیم از شهرهای همدان ، ملایر ، رزن ، تویسرکان و نهاوند در پنج وزن شرکت کردند که در پایان تیم نهاوند با کسب ۲۰۳ امتیاز اول شد و پس از آن تیم های همدان و ملایر به ترتیب با ۲۰۱ و ۲۰۰ امتیاز دوم و سوم شدند.
وی به نتایج این مسابقات اشاره کرد و گفت: در دسته ۵۶ کیلوگرم مقداد مقدم پناه از همدان اول ، ابوالفضل امیری از ملایر دوم و پوریا احمدی منفرد از رزن سوم شدند.
وی افزود: در دسته ۶۲ کیلوگرم حسن گل پرور از همدان اول ، سامان کریمی از نهاوند دوم و محمد ناصر پیریایی از ملایر سوم شدند و در دسته ۶۹ کیلوگرم میلاد رضایی از نهاوند اول و علی قیاسوند و جواد عزیزی هر دو از ملایر دوم و سوم شدند.
روزبه گفت: در دسته ۷۷ کیلوگرم علی اصغر عبادی از همدان اول و بهمن شهبازی از نهاوند دوم شده و دردسته ۸۵ کیلوگرم نیز میلاد بیات از همدان اول ، یعقوب عباسی از نهاوند دوم و حسن رجایی از نهاوند سوم شدند .
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در دسته ۱۰۵ کیلوگرم نیز یعقوب علیزاده از نهاوند اول ، مهدی اکبری از ملایر دوم و مهدی فراهانی از رزن سوم شدند.
وی گفت: با کسب قهرمانی تیم نهاوند در استان، این تیم جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشور که در استان خوزستان برگزار می شود را کسب کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. میلاد67 گفت:

    کافر برای این شهر اولین ها.در ۹۰ درصد رشته ها و زمینه ها در استان همدان و غرب کشور اول میشود ولی در توسعه شهری و جغرافیایی از ایالت به یک شهر کوچک تبدیل میشود و در عصر کنونی هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش