سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12295

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: من از نحوه پرداخت تسهیلات ایجاد اشتغال توسط تعدادی از بانک‌های شهرستان خصوصا بانک‌های تجارت، سپه و بانک مهر ایران گله‌مند هستیم زیرا وضعیت این بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات خیلی خراب است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نهاوند، اظهار داشت: متأسفانه تعدادی از ادارات شهرستان آمار دقیق اشتغالی را که تاکنون ایجاد کرده‌اند را در سامانه رصد ثبت نکرده‌اند و اگر این آمار به طور دقیق ثبت شود آمار ایجاد اشتغال در شهرستان بیشتر از تعداد آمار موجود خواهد شد.

حمیدوند افزود: لذا از این ادارات درخواست می‌کنیم که مشکلات موجود در این زمینه را هرچه سریعتر حل کنند و آمار دقیق ایجاد اشتغال خود را به طور دقیق در سامانه رصد ثبت کنند تا زحمات آن‌ها در این راستا از بین نرود.

وی با ابراز گله‌مندی از نحوه پرداخت تسهیلات بانک‌های شهرستان، عنوان کرد: من از نحوه پرداخت تسهیلات ایجاد اشتغال توسط تعدادی از بانک‌های شهرستان خصوصا بانک‌های تجارت، سپه و بانک مهر ایران گله‌مند هستیم زیرا وضعیت این بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات خیلی خراب است.

فرماندار نهاوند بیان کرد: قطعا این شیوه پرداخت بانک‌های عامل کمکی به توسعه شهرستان و ایجاد اشتغال نمی‌کند و در هفته آینده اسامی بانک‌های عامل شهرستان که در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی کوتاهی کرده‌اند را رسانه‌ایی می‌کنیم.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات بلاعوض برای خسارت سیل سال ۹۵ در شهرستان، اظهار داشت: سیلی که در سال ۹۵ در شهرستان نهاوند اتفاق افتاد خسارتی را به شهرستان وارد کرد که خوشبختانه با پیگیری‌های هلال احمر، ستاد مدیریت بحران فرمانداری و بنیاد مسکن نهاوند به تعدادی از شهروندان که دچار خسارت شده‌اند تسهیلات بلاعوض تا سقف ۵۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

حمیدوند تصریح کرد: این تسهیلات بلاعوض با توجه به میزان پیشرفت‌ پروژه‌ها به آن‌ها پرداخت می‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش