سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12305

صدای نهاوند:
دادستان نهاوند گفت: خانه ها و مکان های که در سطح شهرستان نهاوند اقدام به توزیع، فروش و یا استعمال مواد مخدر کنند، شناسایی و برابر قانون با آنها برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سید هادی مصطفوی ظهر سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: خانه ها و مکان های که اقدام به توزیع، فروش و یا استعمال مواد مخدر کنند  بر اساس مستندات و دلایل متقن شناسایی و برابر قانون با آنها برخورد می شود.

مصطفوی گفت: منطقه ای که آلوده به مواد مخدر است یا باید توسط گشت های نیروی انتظامی ناامن و افراد متخلف و مجرم دستگیر شوند و یا باید با همکاری دستگاه های مربوطه پاک سازی شوند.

وی افزود: سن مصرف مواد مخدر در کشور در حال پایین آمدن است به همین جهت برابر قانون اگر از افراد زیر ۱۸ سال در امر توزیع و خرید و فروش مواد مخدر استفاده شود با شدت با متخلفین برخورد می شود.

دادستان شهرستان نهاوند با بیان اینکه مواد مخدرمصرفی در نهاوند از بیرون شهرستان نهاوند به داخل شهر منتقل می شود افزود: برابر ماده ۱۴ قانون مبارزه با مواد مخدر صاحبان مکان های که عرضه کننده مواد مخدر باشند به ۲ سال زندان محکوم می شوند حتی اگر در آن مکان ها مواد مخدری پیدا نشود.

سیدهای مصطفوی گفت: در امر مبارزه با مواد مخدر باید به محل های عرضه مواد مخدر توجه و اهمیت خاصی کرد و با این مراکز برخورد کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش