سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12315

صدای نهاوند:
مراسم افتتاح اولین کارگاه مینا کاری روی سفال با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و تعدادی از مسئولین شهرستان نهاوند و استان همدان در مرکز فنی و حرفه ایی خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در این مراسم اظهار داشت: مسئولین باید به تشویق و حمایت جوانان و کارآفرینان بپردازند تا بتوانیم شاهد ایجاد خوداشتغالی باشیم. 

حمیدوند تاکید کرد که افزایش سهم بانوان در تولید، اشتغال و کارآفرینی از برنامه های دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

وی افزود: باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها در راستای توانمند سازی بانوان در عرصه های کار و تولید حمایت حداکثری انجام شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز در این مراسم اظهار داشت: نخستین کارگاه تولید سفال با حمایت بسیج سازندگی درشهرستان نهاوند افتتاح شد.

سرهنگ کامران کریمی با بیان اینکه با راه اندازی این کارگاه در مرحله اول برای ۱۵ نفر ایجاد اشتغال ایجاد شده است، افزود: ازسال گذشته تا کنون، ۳ میلیارد تومان اعتبار بسیج سازندگی به اشتغالزایی اختصاص یافته است.

کریمی گفت: در اقتصاد مقاومتی عدم اتکا به نفت، حمایت و اتکا به تولیدات داخلی را باید مد نظر قرار داد و تنها راه برون رفت از تحریم های ظالمانه اتکا به اقتصاد مقاومتی می باشد.

گفتنی است اولین کارگاه مینا کاری روی سفال به همت کارآفرین نمونه شهرستان نهاوند فاطمه نساری و حمایت بسیج سازندگی سپاه و اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و مرکز فنی و حرفه ای خواهران راه اندازی شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش