سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12330

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: مديران اجرایی نهاوند باید برای حل مشکلات روستاييان با تمام توان خود تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز پنج شنبه در دیدار با مردم روستاهای، ده حیدر و گل حیدر اظهار داشت: دستگاه های خدمات رسان از ابتدای انقلاب تاکنون در حد توان خود در همه روستاها خدماتی ارائه کردند اما لیاقت مردم و انقلابی ما خصوصا روستائیان زحمت کش و قدر شناس بیشتر از این خدمات است.

حمیدوند افزود: مدیران اجرایی دستگاه های مختلف باید در رفع موانع و مشکلات روستاییان تلاش بیشتری کنند و مردم هم باید همکاری های لازم را برای توسعه روستا با مسئولان داشته باشند.

وی افزود: برای بهسازی و اجرای طرح هادی روستاها لازم است مردم و اهالی روستاها جهت عقب نشینی و تعریض واحدهای مسکونی و تجاری که در حریم قرار دارند اقدام کنند تا ضمن پیشرفت و توسعه روستاها، اقدامات بعدی مانند تعریض راه‌های روستایی و خدمات رسانی در بخش های برق و اصلاح مسیل آب انجام شود.

فرماندار نهاوند  با اشاره به اینکه دو روستای ده حیدر و گل حیدردر طرح روستاهای هدف در بخش گردشگری قرار دارند،افزود: نیاز است مردم این دو روستا به فرهنگ بومی خود توجه کنند و آن را فراموش نکنند چراکه گردشگرانی که از این مناطق دیدن می‌کنند هدفشان مشاهده و آشنایی با فرهنگ روستا نشینی و زندگی روستایی است.

کریم حمیدوند اظهار داشت: توجه روستائیان به فرهنگ بومی از جهت اینکه سبب توسعه گردشگری در روستا و کمک به امر اشتغال و در آمد می‌شود بسیارموثر است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش