- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مدیران اجرایی نهاوند برای حل مشکلات روستاییان تلاش بیشتری کنند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز پنج شنبه در دیدار با مردم روستاهای، ده حیدر و گل حیدر اظهار داشت: دستگاه های خدمات رسان از ابتدای انقلاب تاکنون در حد توان خود در همه روستاها خدماتی ارائه کردند اما لیاقت مردم و انقلابی ما خصوصا روستائیان زحمت کش و قدر شناس بیشتر از این خدمات است.

حمیدوند افزود: مدیران اجرایی دستگاه های مختلف باید در رفع موانع و مشکلات روستاییان تلاش بیشتری کنند و مردم هم باید همکاری های لازم را برای توسعه روستا با مسئولان داشته باشند.

وی افزود: برای بهسازی و اجرای طرح هادی روستاها لازم است مردم و اهالی روستاها جهت عقب نشینی و تعریض واحدهای مسکونی و تجاری که در حریم قرار دارند اقدام کنند تا ضمن پیشرفت و توسعه روستاها، اقدامات بعدی مانند تعریض راه‌های روستایی و خدمات رسانی در بخش های برق و اصلاح مسیل آب انجام شود.

فرماندار نهاوند  با اشاره به اینکه دو روستای ده حیدر و گل حیدردر طرح روستاهای هدف در بخش گردشگری قرار دارند،افزود: نیاز است مردم این دو روستا به فرهنگ بومی خود توجه کنند و آن را فراموش نکنند چراکه گردشگرانی که از این مناطق دیدن می‌کنند هدفشان مشاهده و آشنایی با فرهنگ روستا نشینی و زندگی روستایی است.

کریم حمیدوند اظهار داشت: توجه روستائیان به فرهنگ بومی از جهت اینکه سبب توسعه گردشگری در روستا و کمک به امر اشتغال و در آمد می‌شود بسیارموثر است.