سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12352

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: متأسفانه شهرستان نهاوند چندین سال است که مورد بی‌مهری قرار گرفته است و مسئولان استان به این شهرستان توجهی ندارند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌ ظهر شنبه در جلسه‌ای که به‌منظور تعیین‌ تکلیف پروژه راه‌های نهاوند و فضاهای مورد نیاز جهت‌ اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای شهرستان نهاوند، با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و مسئولان شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مشکل راه‌های شهرستان نهاوند و تأخیر در روند حل این مشکلات باعث به وجود آمدن چند تجمع مردمی در محل دفتر کار من شده‌ است.

وی تصریح کرد: زیرگذر حادثه‌خیز سه راهی شعبان سال‌ها است که قرار است ساماندهی شود که اکنون نیز این پروژه نمیه‌کاره رها شده است و مردم همچنان منتظر هستند که هرچه سریعتر این پروژه به اتمام برسد و این شیوه عملکرد در واقع بی‌اعتنایی به مردم شهرستان و سبب ایجاد نارضایتی آن‌ها شده است و تجمع‌هایی که به خاطر این نارضایتی‌ها ایجاد می‌شود قطعا مورد سوء استفاده دشمنان قرار می‌گیرد.

مغیثی‌ افزود: همچنین ساماندهی جاده حادثه‌خیز آورزمان حدود ۳۵ سال است که در دست اقدام قرار دارد و بعد از گذشت این همه سال قرار بود ۶۰۰ متر ورودی این جاده به سمت نهاوند که تعریض و آسفالت شده است قبل از اربعین به بهره‌برداری برسد، چرا تاکنون این قسمت مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است، در این زمینه چه انگیزه‌ای وجود دارد که می‌خواهند مردم را عصبانی کند.

وی عنوان کرد: جاده دهفول و برزول نیز چند متر تعریض شده است ولی با این اقدامات کم در آغاز و پایان این جاده دو تابلو «آغاز بزرگ‌راه» و «پایان بزرگ‌راه» نصب شده است و این‌ها بازی دادن مردم است که من چندین بار این موارد را به مسئولان گو‌شزد کرده‌ام ولی مسئولان به این مهم توجهی نشان نمی‌دهند.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: چرا باید هفت یا هشت مدیر در شهرستان نهاوند با خودرو بیت‌المال هر روز صبح‌ها به نهاوند بیایند و بعداز ظهرها بروند، مگر ما در شهرستان نهاوند نیروی ارزشمند نداریم.

مغیثی‌ اظهار داشت: ما درصد مچ‌گیری نیستیم، ولی مسئولان باید در رأس خدمت صادق و خدمت‌گزار باشند و من از همه مسئولان تقاضا داریم که در این زمینه با مردم صادق باشند و واقیعت‌ها را بیان کنند./تسنیم

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش