- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

تمام تلاش دولت جهت رفاه حال مردم و رفع مشکلات آنها است

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر شنبه در جلسه تعیین‌ تکلیف پروژه راه‌های نهاوند و فضاهای مورد نیاز جهت‌ اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای شهرستان نهاوند که در سالن  فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی که در دولت های نهم و دهم وضعیت منابع مالی به مراتب بهتر از شرایط امروز بود، چرا برای توسعه و پیشرفت نهاوند کار اساسی صورت نگرفت.

حمیدوند گفت: امروز علی رغم کمبودها و محدودیت های مالی دولت، با همکاری و هماهنگی مسئولان مختلف از جمله استاندار و نماینده مردم نهاوند و امام جمعه اقدامات و کارهای ارزشمندی برای رفع محرومیت و کمبودهای نهاوند صورت گرفته است.

وی افزود: ما با وحدت و همدلی و با وجود محدودیت های مالی  دولت به  دنبال رفع مشکلات و کمبودهای شهرستان  و ارائه خدمت شایسته به مردم هستیم.

فرماندار شهرستان نهاوند ادامه داد: خوشبختانه با ملی شدن طرح تعریض  جاده آورزمان عملیات اجرایی این پروژه رونق خوبی گرفته و نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجه ای داشته است.

کریم حمیدوند بیان داشت: هفته گذشته امام جمعه نهاوند نسبت به وضعیت جاده آورزمان انتقاداتی داشت که بلافاصله توسط اداره راه و شهرسازی استان برطرف شد.

حمیدوند با تقدیر از بازدید های هفتگی مدیرکل راه و شهرسازی استان که به دستور استاندار همدان انجام می شود گفت: مدیر کل راه و شهرسازی درطول هفته چند نوبت همراه با معاون و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی از محور های حادثه خیز حوزه استحفاظی شهرستان  نهاوند بازدید می کنند تا عملیات اصلاح این نقاط سریعتر انجام شود.