جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 12437

صدای نهاوند:
با حضور مسئولان استانی و شهرستان و اقشار مختلف مردم انقلابی و مومن شهرستان نهاوند، اولین یادواره 47 شهید نیروی انتظامی نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، فرمانده انتظامی استان همدان در این مراسم با اشاره به شهادت پاسدار شهید احمد شوهانی اظهار داشت: حیدریون و فاطمیون این شهید گرانقدر را بهتر می‌شناختند، شهید شوهانی یک شهید سرافراز، دلاور و شجاع بود و وقتی که در خط مقدم مسئولیت قرار می‌گرفت امکان نفوذ را به دشمن نمی‌داد .

سردار کامرانی صالح گفت:امثال شهید شوهانی‌ها که رفتند و پسر پنج ساله و دختر هفت ماهه معصوم خود را به جا گذاشتند به ما درس‌های بزرگی دادند و همه ما در برابر فرزندان و خانواده‌های این شهیدان تکلیفی داریم.

کامرانی صالح افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای نابودی این انقلاب توطئه‌های بسیاری یکی پس از دیگری قد علم کردند که این توطئه‌ها شامل گروهک‌های تروریستی، جنگ تحمیلی، فتنه‌های سال ۷۷، فتنه سال ۸۸ و اخیرا نیز فتنه سال ۹۶ در کشور رخ داد.

وی عنوان کرد: در پشت همه این فتنه‌ها دست‌های ناپاک، پلید و مرموز دشمنان انقلاب ما وجود داشت که خوشبختانه با رهبری و درایت مقام معظم رهبری و با حضور خودجوش مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همه این توطئه‌ها نابود شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: امروز همان دشمنان ما با امکانات بیشتر، فریبنده‌تر و جذاب‌تر در حوزه جنگ سخت و خصوصا جنگ نرم با شدت در حال نبرد با ما هستند.

کامرانی صالح اظهار داشت: جهل باعث انحراف در جامعه می‌شود و ولایت فقیه به عنوان چراغ نور هدایت و بصیرت است که می‌تواند ما را از این انحراف نجات دهد و در وصیت‌نامه همه شهدای گرانقدر ما نیز به حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه سفارش شده است.

وی تصریح کرد: اگر شهدای ما نگذاشتند که انقلاب از مسیر اصلی‌اش خارج شود امروز هم همه ما وظیفه داریم که با پیروی از ولایت فقیه و‌ با بصیرت مسیر انقلاب اسلامی را طی طریق کنیم.

کامرانی صالح افزود: مجالس شهدا و یادوراه‌های شهداء در واقع برای همه ما مجلس عبرت هستند و ما باید دقت کنیم که امروز دشمنان ما در حوزه جنگ نرم و در شبکه‌های اجتماعی با فریب دنبال نابودی انقلاب ما هستند و وقتی ما امسال شهید شوهانی‌ها را در جامعه داریم قطعا فتنه‌‌های دشمنان ما راه به جایی نخواهند برد.

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: وقتی امام راحل رسالت پیامبر گونه خود را به پایان رساند و فرمود «من با ضمیری شاد، دلی آرام و قلبی مطمئن از خدمت شما مرخص می‌شوم»، معنی این جمله امام(ره) یعنی تضمین آینده انقلاب، یعنی شاخصه‌های شهدای گرانقدر که با خون پاک خودشان درخت انقلاب را آبیاری کردند و به ثمر رساندند.

وی بیان کرد: انقلابی که وارث بیش از ۲۵۰ هزار خون پاک شهید و وارث بیش از صدهزار جانباز است با رهبری ولایت فقیه و پیروی ما از ولایت وفقیه و با وجود امثال شهید شوهانی‌ها قطعا از مسیر اصلی‌اش خارج نخواهد شد و دشمنان ما در این خصوص خیال باطل می‌کنند.

کامرانی صالح گفت: امروز دشمنان ما روی جنگ نرم سرمایه‌گذاری کرده‌اند و یکی از این حوزه‌های جنگ نرم اعتیاد و مواد مخدر است و طی ۱۰ ماهه اخیر پنج و نیم تن انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است که اگر این حجم مواد مخدر به گرم در سطح جامعه توزیع شود افراد زیادی را در جامعه به دام اعتیاد می‌انداخت.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: امروز همه ما و حتی خانواده‌ها هم باید در امنیت کشور سهیم باشیم زیرا امروزه دیگر ترانزیت مواد مخدر مثل قبل نیست و آموزش اعتیاد به مواد مخدر از طریق شبکه‌های اجتماعی و در خانواده‌ها در حال انجام است.

وی تصریح کرد: امروز شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک معضل شده است و استفاده از این شبکه‌ها اجتناب ناپذیر است زیرا سرورهای آن‌ها در دست دشمنان است و دشمنان ما از طریق این شبکه‌ها به دنبال انفعال و موج‌ سواری هستند و این مهم در فتنه‌های اخیری که در کشور اتفاق افتاد به خوبی مشهود بود و نشان می‌دهد که همه ما باید بسیار هوشیار و مراقب باشیم.

کامرانی صالح افزود: هر کجا که در مسیر انقلاب گمراهی‌ها و تاریکی‌ها بعضا بر مسیر انقلاب مانع ایجاد می‌کند قطعا امسال شهید شوهانی‌ها حاضر می‌شوند و این موانع را از مسیر انقلاب برمی‌دارند.

وی عنوان کرد: قطعا در آینده موانع پیچیده‌تری در مسیر انقلاب اسلامی ما قرار می‌گیرند که در این زمینه شهیدانمان چراغ راه ما هستند و به فرموده رهبر معظم انقلاب شهیدان ما ستارگانی هستند که ما باید به سمت و سوی آن‌ها بریم و از موانع، سختی‌ها و مشکلات مسیر انقلاب نهراسیم.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: ما باید از این یادوراهای شهدا درس عبرت بگیریم و نباید اجازه دهیم که جهالت‌های بی‌بصیرتی ما را از شاخصه‌های این شهدا جدا کنند و از مسیری که این شهدا و شاخصه‌هایی که برای ما ترسیم کردند نباید کوچکترین انحرافی داشته باشیم./تسنیم

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش