- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۳ طرح عمرانی در بخش خزل نهاوند، افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار همدان در مراسم افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با وحدت کلمه در کنار رهبری برجسته و بی نظیر امام راحل به ظهور رسیده است بنابراین برگزاری مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب نیز باید بر اساس تقویت وحدت در میان آحاد مردم جامعه باشد.

رضا قیاسی ایجاد نشاط و امیدواری و پرهیز از ترویج بذر نا امیدی در جامعه را یکی از وظایف مهم کمیته های برگزار کننده مراسم دهه فجر دانست و افزود: زمانی که امیدواری در جامعه گسترش یابد مجال و فرصت بیشتری برای خدمت رسانی به مردم در اختیار مسئولان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: عملیات کلنگ زنی حفر و تجهیز چاه عمیق به منظور آب رسانی به سه روستای گره چغا، فیروزآباد سفلی و چم کبود با۳۰۰ خانوار و حدود هزار نفر جمعیت با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیون تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملیانجام می شود.

معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار همدان از افتتاح پانزده هزارو ۴۵۰ امین واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی نهاوند در روستای کهریز صلاح الدین خبرداد.

رضا قیاسی بیان داشت: تا کنون ۱۸۴ میلیارد تومان برای مقاوم سازی واحد های مسکونی نهاوند تسهیلات پرداخت شده است و عقد قرار داد ۱۶ هزار و ۳۵۵ واحد مسکونی انجام شده است.

قیاسی ادامه داد: مدرسه ۶ کلاسه دهستان شهرک ۵۰ سال سابقه ساخت داشت که سال گذشته عملیات تخریب و بازسازی آن آغاز شد.

وی گفت: این مدرسه در زمینی با مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیر بنای ۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان احداث شده است و برای احداث این مدرسه ۵۰ درصد از اعتبارات بنیاد برکت و ۵۰ درصد از اعتبارات اداره نوسازی و تخریب مدارس استان هزینه شده است.