جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 12464

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: ایران اسلامی به برکت تحریم ها و ایستادگی در برابر آمریکا امروز به فناوری ساخت ماهواره و موشکهای ماهواره بر دست یافته که همه این فناوری با استفاده از توان متخصصان داخلی و بدون هیچگونه نیاز به خارج انجام گرفته است .

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند اظهار کرد: خدمات انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف مادی و معنوی برای نسل جوان و نوجوان ایران که قبل از انقلاب را ندیده اند به خوبی تبیین شود.
وی با بیان اینکه با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه باید برخی از حرکت ها که شادی آفرین است اجرا نشود افزود: جلسات متعدد در مساجد و مدارس برگزار و اهداف انقلاب برای مردم و به ویژه جوانان تبیین شود.
وی اضافه کرد: احترام به اهل بیت برای ما یک اصل است و در درجه اول اهمیت قرار دارد و برگزاری جشن جزء مسائل فرعی است زیرا اگر احترام به ائمه وجود نداشت انقلابی به وجود نمی آمد.
خطیب جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادعای آمریکا مبنی بر نابودی داعش گفت: این ادعای آمریکا یک دروغ است زیرا خود آمریکا داعش را بوجود آورد تا کشورهای اسلامی را به جان هم بیندازد و از این طریق حضورش را در منطقه توجیه کند.
حجت الاسلام مغیثی  گفت: آمریکا داعش را به افغانستان برد و در اولین قدم باعث شد که عملیات تروریستی صورت گرفته و دهها تن کشته و زخمی شدند .
وی افزود: آمریکا می خواهد که این منطقه آرام نگیرد و مسلمانها به جان هم بیفتند تا هم حضورش در منطقه توجیه پذیر باشد و هم امنیت رژیم صهیونیستی را تامین کند.
وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال آن است که چهره ایران هراسی را در سطح دنیا تقویت کند گفت: نا آرامی های اخیر در ایران و گسیل داعش به سمت مرزهای جمهوری اسلامی همه برنامه آمریکا است تا از این طریق کشورمان را نا امن کرده و مساله ایران هراسی را در سطح دنیا تقویت کند.
وی با اشاره به فرا رسیدن روز فناوری فضایی گفت: ایران اسلامی به برکت تحریم ها و ایستادگی در برابر آمریکا امروز به فناوری ساخت ماهواره و موشکهای ماهواره بر دست یافته که همه این فناوری با استفاده از توان متخصصان داخلی و بدون هیچگونه نیاز به خارج انجام گرفته است .
امام جمعه نهاوند گفت: البته این بخشی از موفقیت های ما در زمینه فضا است و در سایر بخشها نیز ما دارای اینگونه وضعیتی هستیم که دشمن به آن اعتراف و ما را به یکی از کشورهای پیشرفته دنیا تبدیل کرده است./ایرنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش