جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 12468

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

کسانی که دولت را قبول ندارند نباید مسئولیت بگیرند

صدای نهاوند:
معاون سياسي امنيتي استاندار همدان گفت: کساني که دولت و برنامه هاي دولت را قبول ندارند نبايد در اين دولت مسئوليت بگيرند چون خيانت به راي مردم است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سید سعید شاهرخی ظهر شنبه در دیدار با فعالان سیاسی شهرستان نهاوند در سالن شهدای فرمانداری اظهار داشت: همه شما می دانید دولت تدبیر و امید در چه شرایطی سکان اداره کشور را برعهده گرفت و با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کرد.

شاهرخی گفت: دولت نماینده همه گروه ها و افراد جامعه است و باید خواسته های همه مردم را با سلایق مختلف سیاسی برآورده کند حتی آنهایی که به دولت رای نداده اند.

وی در ادامه افزود: کسانی باید در مسند مسئولیت ها باشند که به این دولت اعتقاد داشته باشند، چون اگر افراد ناکارآمدی که به دولت اعتقادی ندارند عهد دار مسئولیت باشند نارضایتی ایجاد می شود پس باید تمام مدیران همراه و همگام  با دولت در فکر خدمت مطلوب به مردم باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان اظهار داشت: کسانی که دولت و برنامه های دولت را قبول ندارند نباید مسئولیت بگیرند و اگر غیر از این باشد خیانت به رای مردم است.

سید سعید شاهرخی ادامه داد: در حوزه ارتباط با احزاب چه راست چه چپ همه باید تقویت شوند اگر احزاب قوی و تاثیر گذار باشند خیلی می توانند تاثیر گذار باشندبه همین علت برنامه ما تقویت کمی و کیفی احزاب است.

شاهرخی گفت: از فرماندار نهاوند می خواهم که با برگزاری جلسات از همه گروه های سیاسی و احزاب و برگزاری گردهما یی های سیاسی با حضور همه طیف هااز دلسردی فعالان سیاسی جلوگیری کند.

وی گفت: تغییر مدیران در هر شهر طبیعی است مهم این است که ما مدیران حامی و همراه با دولت را تقویت و تبدیل به احسن کنیم.

شاهرخی در خصوص تغییر مدیریت گفت: البته همه چیز دست استان نیست بلکه وزیران هم اختیارات و نظراتی دارند اما با احترام به نظر وزیران اعلام می کنیم ما هم سیاست های دولت را به آنها اعلام و پا فشاری می کنیم که در انتصاب مدیران باید ملاک همراهی و همدلی با دولت در دستور کار باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در پایان گفت:همه باید به نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی احترام بگذاریم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش