مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 12518

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند :

ارائه خدمات درمانی رایگان به اهالی روستای عنبر قنبر نهاوند

صدای نهاوند:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از اعزام ۴ اکیپ پزشکی و ارائه خدمات رایگان به ۵۰۰ نفر از اهالی روستای عنبر قنبر این شهرستان در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش صدای نهاوند،حجت‌الاسلام فیض الله اسدپور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر خانه عالم و زائرسرای آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند افتتاح شد.
وی با بیان اینکه ساخت این زائر سرا از تیر ماه سال جاری آغاز شد افزود: خانه عالم و زائرسرای شاهزاده محمد(ع) نهاوند با زیربنای ۱۶۰ متر در ۳ طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند اضافه کرد: این مکان با هدف اسکان روحانیون و مبلغین اعزامی از قم و برگزاری کلاس‌های آموزشی و فرهنگی در این امامزاده ساخته شد.

زینبیه شهدای شهر گیان فردا افتتاح می‌شود
وی از افتتاح زینبیه این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: صبح فردا زینبیه شهدای شهر گیان در ۳ طبقه با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد، گفتنی است این هزینه از محل کمک‌های مردمی و خیرین شهر گیان تأمین شده است.
حجت‌الاسلام اسدپور با اشاره به اینکه مساحت هر طبقه ۵۰۰ متر است ادامه داد: طبقه دوم این زینبیه جهت فعالیت‌های فرهنگی بانوان، برپایی کارگاه‌های خیاطی و اشتغال آنان بنا شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند از اجرای نیت واقف جهت ارائه خدمات دارو و درمان خبر داد و گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، از محل موقوفه سید یدالله فاطمی با اعتبای بالغ بر ۱۰ میلیون تومان، ۴ اکیپ پزشکی به روستای عنبر قنبر شهرستان اعزام شدند.
وی ادامه داد: ۴ اکیپ پزشکی در قالب دندان پزشک، چشم پزشک، پزشک عمومی و مامایی طی دو روز در ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه در محل درمانگاه این روستا به ۵۰۰ نفر از اهالی روستا و مناطق همجوار خدمات رایگان ارائه دادند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش