مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 12523

صدای نهاوند:
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان همدان از افتتاح پایگاه اورژانس جاده‌ای فارسبان شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش صدای نهاوند،عباس اولیاسمیع اظهارکرد: پایگاه اورژانس جاده‌ای فارسبان چهارمین پایگاه اورژانس جاده‌ای و ششمین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان نهاوند است، که امروز افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند دارای دو پایگاه اورژانس شهری و ۴ پایگاه اورژانس جاده‌ای است، گفت: در ابتدای دولت یازدهم این شهرستان دارای ۳ باب پایگاه اورژانس نظیر پایگاه شهری(۱)، گاماسیاب و فیروزان بود.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان با بیان اینکه در سال ۸۵ در شهرستان نهاوند فقط یک باب پایگاه اورژانس وجود داشت،  بیان کرد: در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته و طبق دستورالعمل‌های موجود، شهرستان نهاوند به پایگاه اورژانس جدید نیاز ندارد.

وی با اشاره به اینکه عمده مأموریت پایگاه فارسبان سرویس‌دهی به حوادث ترافیکی در محورهای برزول ـ فارسبان و فارسبان ـ فیروزان است، گفت: پایگاه‌های اورژانس فیروزان ـ گیان و شهری(۲) شهرستان نهاوند در مجاورت این پایگاه قرار دارند.

اولیا سمیع با تأکید به اینکه در دولت یازدهم پایگاه گیان و در ۶ ماه سپری شده از دولت دوازدهم پایگاه‌های شهری (۲ ) و فارسبان در این شهرستان راه‌اندازی شده است، افزود: در حال حاضر در استان همدان ۵۴ باب پایگاه اورژانس و در مجموعه زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی همدان ۵۰ باب پایگاه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های باقیمانده از برنامه ششم توسعه کشور راه‌اندازی ۷ باب پایگاه اورژانس جاده‌ای در استان در نظر گرفته شده است، گفت: ۵۰۰ میلیون ریال هزینه تجهیز و آماده‌سازی پایگاه جدید شده است.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان بیان کرد: یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ به ارزش ۳ میلیارد ریال برای این پایگاه در نظر گرفته شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. امین صالح گفت:

    ایجاد دانشگاه علوم پزشکی نهاوند حق مردم نهاوند است.نهاوند نیاز به دکتر متخصصص دارد.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش