مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 12533

صدای نهاوند:
جشنواره فرهنگی‌،هنری ورزشی به مناسبت ایام ده فجر درسالن کشتی شهدای زرامین سفلی از توابع بخش زرین دشت باحضور مسئولان شهرستان و اهالی این روستا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، این جشنواره با همکاری شورای زرامین سفلی و اداره ورزش و جوانان نهاوند با حضور اهالی  روستا در سالن ورزشی برگزار شد.
معاون فرمانداری نهاوند در این مراسم با گرامیداشت یاد ۳۲ شهید روستای زرامین سفلی اظهار داشت: ۲۲ بهمن روزی است که کشورمان برای همیشه از زیر یوغ استبداد واستعمار خارج شد و طاغوت را به زباله دان تاریخ انداخت و عزتی همیشگی را برای کشور به ارمغان آورد.

سیدرضا سلامتی افزود: در دهه فجر عزتی را کسب کردیم که استقلالی واقعی برای ما رقم زد و مردم برای رسیدن به این جایگاه هزینه های زیادی را متحمل شدند و هجمه های زیادی را از سوی دشمنان تحمل کردند.

سلامتی گفت: بانوان روستای زرامین سفلی نمونه هایی هستند که اگر مورد توجه ویژه قرار گیرند می تواند اشتغال شهرستان را متحول کنند.
وی افزود:در جشنواره صنایع دستی که قرار است ۱۲ اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار شود حتما از دستاوردهای بانوان اهالی این روستا استفاده خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش