- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مسئولان نهاوند برای حل مشکلات مردم باید در میان آنها حضورپیدا کنند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز جمعه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه نهاوند با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم پای اسلام و انقلاب ماندند و در این راه فداکاری‌های زیادی کردند، در دوران جنگ تحمیلی، فشارهای زیادی به کشور تحمیل شد، اما مردم مقاومت کردند و شهدای زیادی در دوران دفاع مقدس دادند.

حمیدوند گفت: این انقلاب اکنون نیز در سایه رهبری فرزانه و حضور موثر و مشارکت مردم در اقصی نقاط جهان نورافشانی می کند و الگویی برای سایر ملت های آزادیخواه شده است.

وی ادامه داد: در هر حادثه ای که برای این کشور اتفاق افتاد، شاهد روح تعاون و همدلی بین مردم بودند، مردم مدیران کشور را با همدلی خود غافلگیر می‌کنند، این مساله وظیفه مدیران را سنگین تر می‌کند.

فرماندار شهرستان نهاوند بیان داشت: مردم ما پر توقع نیستند و وقتی مشکلات اعتباری و بودجه ای را با آنها مطرح می کنیم قانع می شوند اما در بعضی موارد هم مسئولان مقصر هستند به همین جهت باید رویه حضور مسئولان در میان مردم برای حل مشکلات  در طول سال ادامه پیدا کند و فقط به ایام دهه فجر محدود نشود.

کریم حمیدوند اظهار داشت: حضور مسئولان در میان مردم باعث می شود مشکلات را مستقیم مشاهده کنند و بهتر برای آن تصمیم گیری و اقدام کنند.

حمیدوند اظهار داشت: پروژه های دهه فجر امسال شامل بهسازی و جدول سازی، آبیاری تحت فشار و قطره ای، راه سازی، اصلاح شبکه برق و …که در مجموع ۶۴ پروژه با اعتبار ۵۴ میلیارد تومان افتتاح شد که از این تعداد ۵۴ طرح افتتاح و ۸ پروژه کلنگ زنی بود.

وی افزود: در بخش ملی پروژه جاده آورزمان- نهاوند که سالهای سال تعریض و ساماندهی آن فراموش شده بود با پیگیری های استاندار و نماینده مردم نهاوند جز ردیف ملی قرار گرفت و عملیات تعریض و ساماندهی ۱۲ کیلوکمتر ان که در حوزه استحفاظی نهاوند است آغاز شد که عملیات زیرسازی  ۸ کیلومتر آن شروع شده است.

فرماندار شهرستان نهاوند بیان داشت: فضای سیاسی شهرستان باید امن و پایدار باشد و اجازه ندهیم دست یک گروهی  خود سر باشد که هر موقع خواستند به خاطر یک مسئله بی اهمتی آن را بر هم بزنند.

کریم حمیدوند گفت: وحدت و همدلی که اکنون با مدیریت امام جمعه در شهرستان حاکم است باید حفظ شود و قدر این فضا را بدانیم تا فرصت برای کار مهیا شود.