- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش صدای نهاوند،حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سال ۵۷ باعث شد تا قدرت‌های استکباری و استعماری دستشان از منابع کشورمان کوتاه شود.

وی اظهار داشت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها همه‌چیز کشور را در اختیار داشتند و مردم در فقر و بی‌سوادی به سر می‌بردند و زمام امور نیز در دست کسی بود که اراده‌ای از خود نداشت و فقط مطیع آمریکا بود.

امام‌جمعه نهاوند افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دست قدرت‌ها از کشورمان قطع شد و موفق شدیم که در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته باشیم و به‌عنوان قدرتی جهانی در جهان ظاهر شویم.

وی عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی در عرصه‌های موشکی، نظامی و دفاعی، هسته‌ای، پزشکی و بسیاری از عرصه‌ها پیشرفت کرده‌ایم که این دستاوردها باید برای نسل جوان بیان شود.

وی بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن همواره در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده است به‌طوری‌که در ابتدای انقلاب، صدام و استکبار جهانی را به جان انقلاب انداختند ولی با رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی ناکام شدند و حتی یک وجب از خاک کشور به دشت دشمن نیفتاد.

مغیثی گفت: بعد از جنگ تحمیلی دشمنان منافقان را به جان مردم انداختند و ۱۷ هزار نفر را شهید کردند ولی با ایستادگی مردم در این راه نیز موفق نشدند و بعدازآن فتنه‌ها را به راه انداختند که با حضور با بصیرت مردم در عرصه‌های مختلف ناکام ماندند.

وی افزود: دشمن هیچ‌گاه دست از توطئه نخواهد کشید و در اتفاقات اخیر نیز به‌خوبی نقش دشمنان مشخص بود که در حال برنامه‌ریزی هستند و می‌خواهند به مردم ایران ضربه بزنند.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: هر وقت که مردم درصحنه حضور داشتند و گوش‌به‌فرمان ولایت بودند؛ دشمنان انقلاب اسلامی ناامید شدند و نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب‌شده است.

وی بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از عرصه‌های جلوه حضور و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی است که همواره مردم با حضور گسترده خود جواب دشمنان انقلاب اسلامی را داده‌اند.

مغیثی گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند امسال با حضور گسترده مردم، راهپیمایی ۲۲ بهمن تماشای خواهد شد و مردم بار دیگر پایبندی خود به‌نظام مقدس اسلامی را نشان می‌دهند.

وی در پایان اظهار داشت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد و بار دیگر مردم با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید پیمان خواهند کرد./گرو