جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 12558

صدای نهاوند:
مردم شهرستان نهاوند در تماشایی ترین فجر انقلابی حماسه انقلابی به پاکردند و باردیگر وفاداری خود را به آرمان های انقلاب و رهبری را در راهپیامایی 22 بهمن ثابت کردند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مردم نهاوند شهری که برای اولین بار مجسمه شاهنشاهی را سرنگون کرد و شهدای گروه ابوذر را در سال ۵۲ تقدیم راه و پیروزی انقلاب کرد امروز یکشنبه ۲۲ بهمن، در هوایی معتدل همانند بهمن سال ۵۷ رنگ و بویی دیگر داشت و شور و حال انقلابی در آن موج می زد.
در این روز آحاد مردم از زن و مرد، دانش آموز و دانشجو، کارمند و بازاری و پیر و جوان در کنار یکدیگر به ید واحده ای تبدیل شده بودند و با همان نشاط روزهای اولیه انقلاب، فریاد ایستادگی سر دادند تا خاطرات آغازین روزهای انقلاب را در اذهان زنده کنند.

مردم با بصیرت نهاوند با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حماسه‌ای دیگر خلق کردند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

راهپیمایی امروز در نهاوند از ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد جوانان شروع شد ولی قبل از این ساعت هم مردم زیادی منتظر بودند تا با حضور گسترده خود نشان دهند که پشتیبان ولایت‌فقیه هستند.

با شروع راهپیمایی مردم با سردادن شعارهای الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به سمت میدان امام خمینی (ره) حرکت کردند تا به مکان اصلی مراسم برسند.

جوانان، نوجوانان و بانوان قهرمان شهرستان نهاوند نیز با در دست داشتن پلاکاردها و شعارنوشته‌ها حضور پررنگی در این مراسم داشتند.

در این مراسم امام‌جمعه نهاوند گفت: باوجود همه توطئه‌های دشمنان ولی مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی امروز با حضور پرشور خود نشان دادند که دست از انقلاب اسلامی نمی‌کشند و به آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب مردمی پایبند هستند.

وی اظهار داشت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی وابستگی به آمریکایی‌ها و بیگانگان را در عرصه‌های مختلف قطع کرد و باعث شکوفا شدن استعدادهای درونی ملت ایران شد.

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی، پزشکی و هسته‌ای، دنیا شاهد پیشرفت‌های عظیم فرزندان ایران اسلامی است که این پیشرفت‌ها از برکات انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در سخنانی وحدت ملی میان مردم و مسئولان را سدی در برابر تهدیدات خارجی دانست و تأکید کرد: ملت با هوشیاری و بصیرت دیده بان نظام باشند.

حسن بهرام نیا ضمن تبریک این ایام و تشکر و قدردانی از حضور گسترده مردم واقشار مختلف در این راهپیمایی ، اظهارکرد: شهرستان نهاوند مهد علمای بزرگ و دههاعالم و فرهیخته بزرگ دیگر است.

بهرام نیا افزود: طی سال های گذشته انقلاب اسلامی همیشه مورد توطئه ، تحریم های اقتصادی، فشارهای سیاسی، جنگ سخت تحمیلی و اعمال جنگ نرم فرهنگی از سوی دشمنان نظام مقدس اسلامی بود که همیشه با حضور گسترده مردم خنثی شده است.

در پایان مراسم پس از سخنرانی امام جمعه نهاوند بیانیه راهپیمایی قرائت شد و مردم با سردادن الله اکبر پشتیبانی خود را از آن اعلام کردند.

علاوه بر نهاوند در شهرهای گیان، برزول و فیروزان نیز با حضور گسترده مردم راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن برگزار شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش