- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

ورودی و خروجی های شهری نهاوند برای نوروز ساماندهی شود

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نهاوند افزود: همه مدیران دستگاه های مختلف باید در ایام نوروز آنچه مورد نیاز مسافران و مهمانان نوروزی است را  با هدف معرفی و تبلیغ جاذبه ها و ظرفیت های کم نظیر گردشگری نهاوند محیا کنیم.

حمیدوند گفت:استراتژی ما این است که نهاوند را از معبر و گذرگاه به مقصد گردشگری تبدیل کنیم که در این مسیر نیازمند همراهی همه دستگاهها، اطلاع رسانی و تبلیغ مناسب و بستر سازی هستیم و اگر بتوانیم بخوبی برنامه ریزی کرده و ظرفیت های خود را معرفی کنیم گردشگران بیشتری وارد شهرستان خواهند شد و در این راستا برای پذیرایی مناسب از میهمانان باید همه امکانات خود را بسیج کنیم.

وی ادامه داد:یکی از موضوعات مهم توجه به ورودی و خروجی های شهر نهاوند است که قضاوت مردم را بدنبال دارد لذا باید با کمک راه و شهرسازی، شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای برای زیباسازی و مناسب سازی ورودی ها اقدام لازم صورت گیرد.

فرماندار نهاوند اظهارداشت: پاکسازی مسیرها و معابر شهری مناطق مورد توجه مسافران باید بخوبی زیباسازی و پاکسازی شود و ساماندهی پسماندها هم مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

کریم حمیدوند بیان داشت: ارائه غذاهای سنتی و سوغات شهرستان مانند کلوا، نان محلی، خمیر سنل ،گز آردی نقل و دیگر تولیدات و اجرای موسیقی سنتی توسط هنرمندان نهاوند در ورودی و خروجی های شهر نهاوند می تواند اقدام موثری در جذب گردشگر باشد.

حمیدوند بیان کرد : رویداد ۲۰۱۸ که سال آینده در استان همدان برگزار می شود می تواند موقعیت مناسبی برای معرفی نهاوند درسطح ملی و بین المللی باشد.