سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12685


صدای نهاوند:
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: امروز بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی خواهان گسترش روابط و همکاری نظامی با جمهوری اسلامی ایران هستند که این موضوع نشان می دهد ایران از گذشته قدرتمندتر شده است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سردار مظاهر مجیدی عصر پنج شنه در مراسم سالگرد یاد و خاطره سرداران و ۵۰ شهید روستاهای دهفول و فهرومند اظهار داشت: امروز دشمن بعد از شکست های مستمر در جنگ تحمیلی، توطئه گروهک منافقین، ایجاد فتنه های مختلف، ناامن کردن شهرهای مرزی و … از نظام قدرتمند انقلاب اسلامی، جنگ نرم را در تمام بخش های مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته است.

سردار مجیدی گفت: در همین عملیاتی که شهید احمد شوهانی از شهر انقلابی نهاوند به شهادت رسید یک تیم کاملا مسلح و آموزش دیده داعشی قصد داشتند پس از ورود به کشور و استقرار در یکی از شهرهای استان های غربی اقدامات وحشیانه و خرابکارانه زیادی انجام دهند اما با رصد اطلاعاتی و اقدامات امنیتی این تیم شناسایی و اولین فردی که برای مقابله با آنها داوطلب شد همین شهید احمد شورهانی بود.

وی ادامه داد: بعد از شناسایی مکان این تیم شهید شورهانی اولین نفری بود که برای مقابله با انها وارد میدان شد  و این شهید بزرگوار توسط تک تیراندازهای آنها شناسایی و به شهادت رسید اما آنچه مهم است این مطلب است که شهید شورهانی از جوانان نسل چهارم انقلاب است.

فرمانده سپاه انصار الحسین همدان ادامه داد: امروز دشمن فهمیده است انقلاب اسلامی از هیات های مذهبی و جلسات قرآنی شروع شده است و به همین جهت با شروع جنگ نرم و برنامه ریزی برای تک تک جوانان قصد دارند جوانان توانمند ایران را گمراه و بی هویت کنند.

سردار مظاهر مجیدی اظهار داشت: امروز دشمن از ما ضربه خورده است چون تمام خیمه ها و نقشه های آنان را در منطقه برای متلاشی کردن کشورهای اسلامی و حفظ  اسرائیل را فرو ریختیم.

سردار مجیدی افزود: دشمن عراق را گرفت و در سوریه و افغانستان و چند کشور دیگر نفوذ کرد و با ایجاد ناامنی قصد داشت ایران را زمین گیر کند امام مقام معظم رهبری به درستی فرمودند فتنه را باید از جای نابود کرد که شروع شده است.

وی در پایان گفت: مردم ایران علی رغم مشکلات اقتصادی و بعضی نامهربانی ها باز هم به فرموده  رهبر خویش عمل کردند وبا حضور تماشایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر نشان دادند پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

وی گفت: در حادثه چند شب خیابان پاسداران تهران که منجر به شهادت سه نیروی فداکار ناجا و یک بسیجی شد ریشه های از نفاق جدید مشاهده  شد که این نفاق هم مانند توطئه های گذشته در نطفه خفه می کنیم.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش