سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12716

صدای نهاوند:
مدیریت توسعه و ساخت راه های استان همدان گفت: محور نهاوند - آور زمان– ملایر اشاره به طول 42 کیلومتر و 6 میلیارد اعتبار در دست مطالعه و ساخت می باشد.

به گزارش صدای نهاوند،نادیان مدیریت توسعه و ساخت راه های استان همدان با بیان اینکه ۵هزار ۴۳۸ کیلومتر راه در استان همدان وجود دارد، بیان کرد:  از این میزان بیش از ۳۳۶۵ کیومتر راه روستایی است که  ۲۷۰۰ کیلومتر آن آسفالته و مابقی خاکی و شوسه است.

وی با اشاره به اینکه استان همدان وضعیت مطلوب و قابل قبولی در توسعه راه های روستایی دارد، خاطر نشان کرد: ۸۰ درصد راه های روستایی در استان آسفاللت شده است در مقایسه با آمار کشور وضعیتی قابل قبول دارد.

مدیریت توسعه و ساخت راه های استان همدان با بیان اینکه  توسعه راه های روستای همدان در کشور بی نظیر است، بیان کرد: درصد بهرمندی روستاهای استان  از راه های آسفالته به نسبت جمعیت ۹۴ درصد است که خود وضعیت استان را در بهبود وضعیت راه ها نشان می دهد.

نادیان در ادامه بیان کرد: این در حالی است که بهسازی راه ها روستایی در کشور به نسبت جمعیت ۶۵ درصد است

مدیریت توسعه و ساخت راه های استان همدان با اشاره به عملکرد  اداره کل مسکن و شهر سازی  در حوزه راه ها، خاطر نشان کرد: طبق دستور العمل وزراتی موظف به آسفالت  روستا های بالای ۵۰ خانوار هستیم که این امر در همدان  برای خانوداه ای بالای ۲۰ خانوار درحال انجام شده است.

وی در ادامه بیان کرد: محور های نهاوند – آورزمان، نهاوند- بروجرد، ملایر- توره، ملایر- بروجرد و کبودراهنگ- شیرن سو از محور های بزرگ راهی در دست ساخت است.

نادیان با بیان اینکه کریدور شمالی استان از ۳ راه اصله تا سه راه آورزمان در کبودراهنگ گفت: محور تویسرکان – کنگاور،اسدآباد قروه از محور های دیگری است که در طرح بزرگ راهی استان همدان قرار دارد.

وی با اشاره به وجود ۷۰ نقطه حادثه خیز در استان همدان خاطر نشان کرد: متاسفانه ۷۰ درصد تصادفات  ناشی از عوامل انسانی است و تنها ۱۰ درصد ناشی از جاده و راه می باشد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش