سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12738

صدای نهاوند:
رئیس پلیس فتا شهرستان نهاوند از شناسایی و دستگیری عامل هک حساب برخی از کاربران نهاوندی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش صدای نهاوند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سروان رضا ساجدی‌فر در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان نهاوند مبنی بر این که فردی ناشناس اقدام به استفاده از حساب وی در یکی از پیام رسان‌های پر مخاطب و ارسال پیام به مخاطبانش بدون اطلاع نموده است، شناسایی عامل یا عاملان در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود‌: در بررسی اظهارات شاکیه مشخص گردید، شخصی با هویت نامشخص با استفاده از روش‌های خاص و فنی اقدام به هک و استفاده غیر مجاز از حساب شاکی نموده که این امر باعث سلب آسایش خانواده شده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان این پلیس با حساسیت ویژه نسبت به پیگیری موضوع مطروحه اقدام و با به کارگیری شگردهای فنی و پلیسی، متهم را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام محترم قضایی نامبرده را دستگیر کردند.

سروان ساجدی‌فر گفت: کارشناسان طی بررسی‌های انجام شده و تحقیق از متهم، متوجه شدند متهم به حساب کاربری چند تن دیگر از شهروندان نهاوندی به همان شیوه دسترسی غیر مجاز داشته است، که در نهایت متهم پس از رویت ادله و مدارک کافی به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را صرفاً سرگرمی بیان داشت.

این مقام مسئول افزود: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند شبکه‌های اجتماعی برای اینکه افراد هکر نتوانند صفحات کاربران را هک نمایند اقدام به طراحی تایید دو مرحله‌ای نموده‌ است؛ لذا به شهروندان توصیه می‌شود این گزینه را برای خود فعال نمایند.

رئیس پلیس فتا شهرستان نهاوند یادآور شد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری، لینک ثبت گزارش های مردمی با ما در میان بگذارند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش