- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

پوستر همایش ملی و تخصصی گردشگری نهاوند رونمایی شد

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: از تمامی صاحب‌نظران و اساتید علم حوزه گردشگری دعوت می‌شود با ارائه مقاله به غنای علمی همایش بیفزایند، همچنین تمامی علاقمندان با حضور فیزیکی رونق‌بخش این اتفاق مهم در حوزه گردشگری نهاوند باشند.

رئیس همایش ملی و تحصصی گردشگری نهاوند ادامه داد: با توجه به کلیه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری که در شهرستان نهاوند موجود دارد، برگزاری برنامه‌هایی از این دست می‌تواند رونق اقتصادی از طریق گردشگری را برای کل شهرستان ایجاد نماید.

وی افزود: شهرستان نهاوند با استفاده از ظرفیت‌های کلیه ادارات و نهادها سعی دارد بتواند میزبان خوبی برای این همایش باشد.

بهرام‌نیا گفت: از آنجا که صنعت گردشگری یکی از اولویت‌های مهم کشور می‌باشد، لذا هدف از برگزاری این همایش شناخت ظرفیت‌ها و پتانسیل‌خای گردشگری در نهاوند و معرفی آنها در سطح ملی می‌باشد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند هم در این مراسم گفت: همایش ملی تخصصی گردشگری سال ۹۷ در نهاوند برگزار می‌شود و مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش تا ۱۵ فروردین سال ۹۷ است.

محسن جانجان افزود: این همایش اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود که دبیرخانه این همایش نیز در دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند آغاز به کار کرده است.

وی با بیان این‌که برای این همایش اعلام فراخوان مقاله داده می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند مقالات خود را از اول اسفندماه ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند با تأکید بر این‌که مجموعه مقالات ارسال شده در کتابی به همین عنوان چاپ می‌شود، بیان کرد: علاقمندان از سراسر کشور می‌توانند مقالات خود را در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به این همایش ملی ارسال کنند.