جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 12783

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: برنامه موشکی ایران ربطی به آمریکا و اروپا ندارد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر نهاوند افزود: وزیر امور خارجه فرانسه در نقش یک دلال آمریکای به ایران سفر کرد اما مسئولان کشور با قاطعیت جواب زیادخواهی این فرد را دادند.

مغیثی گفت: این نامردها آمدند به ایران گفتند دیگر موشک تولید نکنید و یا برد آنها را زیاد نکنید، در شرایطی که آمریکا و اروپا همه نوع سلاح به عربستان می دهند وچندسال است مردم یمن قتل و عام می شوند اما قانون اشکال ندارد اما اگر ایران موشکی به کشورهای مسلمان بدهد داد آنها بلند می شود این بی انصافی و ظلم آشکار است.
وی افزود: آمریکا و اروپا سرزمین کفر هستند همانطور که به آمریکا نمی شود اعتماد کرد به اروپا هم نمی توان اعتماد کرد چون هدف مشترک اروپا و آمریکا مهار انقلاب و نابودی مقاومت برای فروش اسلحه و تامین امنیت اسرائیل است.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: دخالت ایران در منطقه خاورمیانه و کشورهای مسلمان ربطی به آمریکا و اروپا ندارد بلکه این آمریکا زورگو است که به صورت ظالمانه و غیر قانونی از آن سر دنیا به منطقه مسلمان می آید تا در امور داخلی آنها دخالت کند.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: دیوار کشی مرزهای اسرائیل از ترس مقاومت شروع نابودی این رژیم است رژیمی که چند سال پیش ادعای حاکمیت نیل تا فرات را داشت امروز آنقدر ذلیل و خار شده است که برای حفظ امنیت مجبور به دیوار کشی از ترس مقاومت شده است.
مغیثی با اشاره به نقشه های جدید دشمنان اظهار داشت: دشمنانی که غائله اغتشاشات ماه گذشته را بر پا کردند در حال شلوغ کاری و تبلیغ برای شب چهارشنبه سوری و ایام نوروز هستند تا اقداماتی انجام دهند اما یقین بدانید دستگاه اطلاعاتی و امنیتی، نیروهای انتظامی، بسیح و سپاه، دادگستری و دادسراها مراقب هستند و اگر مشاهده کنند افرادی در این شرایط دست به اغتشاش زده اند شک نکنید برخورد از گذشته شدیدتر خواهد بود.

وی ادامه داد: ما و شما، خانواده ها و بستگان ما مبری از این مسائل هستیم اما اطلاع رسانی شود که همسایه، رفیق و یا فامیلی که زاویه دارند وارد این مسائل نشوند امروز دشمن پشت این وقایع قرار دارد و این اغتشاشات را برای از بین بردن انقلاب تدارک می بیند ما باید مراقبت کنیم که این ایام به سلامت طی شود.

امام جمعه نهاوند گفت: همه مسئولان اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد را در عمل جدی بگیرند و دولتمردان باید به تولید داخلی و مبارزه با قاچاق توجه بیشتری کنند تا کشور در مقابل تحریم ها و تهدیدهای دشمن آسیبی نبیند.

مغیثی در پایان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر گفت: مقام مادر در فرهنگ دینی ما خیلی بالا است بر عکس غربی ها که فقط شعار آزادی زن سر می دهند اما زن تبدیل به ابزار شهوت و کالای تبلیغاتی شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش