- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

آسفالت خیابان های نهاوند مهمترین برنامه کاری شهرداری است

محمد حسین پور در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: در شرایط فعلی مطالبه عمومی مردم و نیاز اصلی شهر نهاوند ترمیم و آسفالت  خیابان ها ی این شهر است.

حسین پور گفت: بیشتر خیابان ها و معابر عمومی نهاوند، سالهای سال است که آسفالت نشده اند به همین علت در اثر بارش برف و یخبندان تخریب شده است.

وی گفت: یکی دیگر از دلایل تخریب آسفالت خیابان های نهاوند نمک پاشی خیابان ها در مواقع برف و یخبندان است که سالانه خسارت سنگینی را به آسفالت شهر وارد می کند.

شهردار نهاوند ترمیم و بازسازی آسفالت خیابان ها و معابر را ضروری دانست و گفت: در بسیاری از خیابان های اصلی شهر شاهد تخریب آسفالت هستیم طوری که در برخی خیابان ها گودال و چاله های بزرگی در اثر تخریب آسفالت بوجود آمده و نارضایتی شهروندان و رانندگان خودروها به خصوص تاکسی داران را بدنبال داشته است.

محمد حسین پور ساماندهی کوچه ها و خیابان های شهر نهاوند را ضروری دانست و افزود: مردم انتظار دارند کوچه ها و خیابان ها سطح شهر نهاوند بهسازی و آسفالت ریزی شود.

حسین پور ادامه داد: پس از بازدید از کارخانه آسفالت شهرداری با جدید به دنبال راه اندازی این کارخانه هستم تا ظرف ۱۵ روز آینده نهضت آسفالت را در سطح شهر آغاز کنیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از مردم که در مدیریت شهری و تغییر مبلمان شهر ایده و نظر می دهند گفت: مردم باید مانند مطالبه و درخواستی که برای آسفالت خیابانهای سطح شهر داشتند در تمام حوزه های مدیریت شهری با بیان نظر و رای خود نیز نقشی پویا و تاثیر گذار داشته باشند.