مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 12801

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه دستگاه های ناتوان در جذب اعتبارات تخصیصی، جریمه می شوند، گفت: سال آینده نیز اعتبارات این دستگاه ها قطع و یا کاهش می یابد.

به گزارش صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز یکشنبه در نشست اعضای کمیته برنامه ریزی نهاوند، افزود: برخی از دستگاه های اداری هنوز نتوانسته اند برای انجام طرح های خود قراردادی امضا کنند که این مساله نشان دهنده کم کاری آنهاست.
وی از اختصاص ۱۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال اعتبار برای روستاهای بدون دهیار و مناطق عشایری خبر داد و گفت: این اعتبارات با هدف توسعه و حمایت مناطق یاد شده، اختصاص یافت.
وی با اشاره به اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار برای سراب فارسبان، گفت: اگر اعتبارات تخصیصی هزینه نشود، سال آینده اعتباری برای این منطقه از سوی کمیته برنامه ریزی پیش بینی نمی شود.
حمیدوند گفت: امسال به منظور توسعه بخش کشاورزی و بازسازی نهرها ۴۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد و علاوه بر آن جهاد کشاورزی نهاوند توانست از محل منابع ملی ۲۶ میلیارد ریال دیگر جذب و هزینه کند.
وی در خصوص برخورد با دست فروشان در ایام پایانی سال گفت: در ایام منتهی به سال جدید راهبرد ما حفظ وضع موجود و جلوگیری از گسترش این پدیده است اما سال آتی با توجه به اینکه دست فروشان عامل سد معبر هستند، با این قشر برخورد قانونی می شود./ایرنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش