- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۱۵۰ تن میوه شب عید در نهاوند تامین شد

سیدابراهیم سیف موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میوه ها شامل ۱۰۰ تن پرتقال و ۵۰ تن سیب از نوع مرغوب است که با قیمت تعادلی و تنظیم بازار در چند نقطه شهر توزیع می شود.
وی افزود: همچنین برای جلوگیری از گران شدن مواد غذایی در ایام عید، گوشت گاو، مرغ و تخم مرغ نیز به نرخ دولتی تهیه شده است که بین مصرف کنندگان و متقاضیان توزیع می شود.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند از اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی خبر داد و گفت: در راستای کنترل بازار عید ان طرح از ۱۵ اسفندماه با همکاری اداره تعزیرات و اتاق اصناف آغاز شده است.
وی ادامه داد: ماموران این اداره و اتاق اصناف گشت های نظارتی خود را افزایش داده و با بازرسی از فروشگاه های عمده عرضه مواد خوراکی، پوشاک، رستوران های بین راهی، دفاتر فروش بلیط اتوبوس، قنادی ها و نانوایی ها به طور روزانه بر روند فروش کالاهای مختلف نظارت می کنند.
موسوی گفت: در این راستا طی بازدیدهایی که در چند روز اخیر صورت گرفته هشت واحد صنفی قصابی که اقدام به گران فروشی کرده بودند به تعزیرات معرفی شدند.
وی از تعیین کشیک ایام عید برای نانوایی ها و صنف تعمیرکاران خودرو خبر داد و افزود: به منظور تامین مایحتاج عمومی طی برنامه ریزی های که انجام گرفته برای چند واحد از نانوایی ها کشیک نوروزی تعیین شده است.
وی گفت: همچنین با هماهنگی اتحادیه اصناف، چند واحد صنفی خدمات خودرو ارایه می کنند و تعمیرکاران به صورت کشیک نوروزی به مسافران سرویس های لازم را ارائه دهند.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند اظها کرد: طرح نظارت بر ارائه کالا و خدمات تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد و از شهروندان درخواست داریم که شکایات خود را در رابطه با گران فروشی و یا کم فروشی واحدهای صنفی به این اداره به صورت حضوری و یا تلفنی اعلام نمایند ./ایرنا