- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

تحقق اشتغال هزار و ۶۷۹ نفر در نهاوند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند در کمیته اشتغال و سرمایه گذاری نهاوند افزود: البته تعدادی از اشتغال ایجاد شده توسط اداره ها هنوز در سامانه رصد ثبت نشده که با احتساب این تعداد میزان تحقق به ۱۰۰ درصد می رسد.
وی افزود: با توجه به سیاست دولت در زمینه اشتغال امسال اعتبارات خوبی برای بخش اشتغال روستایی منظور شد که با اجرای طرحهای معرفی شده می توان در مناطق روستایی اشتغال پایدار ایجاد کرد.
وی گفت: مهمترین راه برای ایجاد اشتغال، فراهم آوردن زمینه های سرمایه گذاری بخش خصوصی است که در این زمینه ما قاطعانه و با تمام قوا از سرمایه گذاران حمایت های لازم انجام می شود.
فرماندار نهاوند با بیان اینکه شهرستان نهاوند ظرفیت های خوبی برای توسعه سرمایه گذاری دارد افزود: این ظرفیت می تواند سرمایه گذاران را برای فعالیت ترغیب کند لذا همه مسئولان مرتبط باید پای کار بوده و با رفع موانع موجود زمینه اشتغالزایی را در شهرستان فراهم کنند.
حمیدوند ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی نهاوند به تازگی یکی از سرمایه گذاران با بررسی وضعیت شهرستان آمادگی خود را برای ایجاد مرکز پرورش ‘گوزن’ اعلام کرد که در این زمینه باید همکاری های لازم انجام شود.
وی افزود: البته تاکنون طرحهای خوبی در سطح شهرستان اجرا شده و یا مراحل اجرایی آن آغاز شده که با آماده سازی و بهره برداری از آنها وضعیت اشتغال در سطح شهرستان تا حدودی بهتر می شود.