سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12938

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند:

اولین جشنواره نوروزگاهی فردا در ملوسان برگزار می شود

صدای نهاوند: رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: اولین جشنواره نوروزگاهی شهرستان نهاوند فردا دوشنبه 6 فروردین در روستای ملوسان نهاوند برگزار می شود.

محسن جانجان در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: روستای ملوسان یکی از روستاهای منحصر به‌ فرد و زیبای نهاوند با دهها چشمه و یک سراب زیبا و منطقه شکار ممنوعه با مساحت ۱۰۰۰۰ هکتار در ۲۴ کیلومتری شمال غربی نهاوند واقع شده است.

جانجان گفت: امسال نوروزگاه نهاوند در پنج منطقه گردشگری ملوسان،تاریکدره،  گیان، فارسبان و گاماسیاب به همراه جشنواره‌های نوروزی شامل نمایشگاه سوغات و صنایع‌دستی، نمایشگاه مردم‌شناسی، بازی‌های بومی، غذاهای محلی و موسیقی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: شهرستان نهاوند با قدمت نزدیک به ۷هزارسال دارای ۲۱۰ آثار تاریخی و فرهنگی و طبیعی ثبت‌شده است و وجود ۱۷ سراب پرآب و خروشان و ۲۸۶ دهنه چشمه و جنگل‌های سرسبز باعث جذب گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور در ایام نوروز به این شهرستان شده است.

رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند گفت: از آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر شهرستان و شروع مسافرت های نوروزی به نهاوند از۲۷اسفندتا ظهر امروز بیش از ۵۳ هزار, گردشگر از مراکز تاریخی تفریحی بهشت گمشده ایران دیدن کرده اند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش