سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12943

صدای نهاوند:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: حدود 11 هزار قاچاقچی و تهیه و توزیع کننده انواع موادمخدر و معتاد متجاهر سال گذشته در استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش صدای نهاوند، سرهنگ هادی قزوینه اظهارکرد: ماحصل تلاش مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال ۹۶ کشف ۶ تن و ۵۰۰ کیلوگذم انواع موادمخدر بوده است.
وی بیان کرد: حدود ۱۰ هزار عملیات توسط پلیس مبارزه با موادمخدر در یکساله گذشته انجام شده که علاوه بر کشف موادمخدر، ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار عدد قرص روانگردان کشف شد.
وی اضافه کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان اقدامات اطلاعاتی محسوس و نامحسوس زیادی انجام داده که این برنامه ها منجر به انهدام ۸۵باند قاچاق و توزیع موادمخدر در همدان شده است.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر همدان گفت: اشرافیت اطلاعاتی پلیس و همکاری با نهادهای همسو در سایر استان ها زمینه را برای انجام ۳۷ عملیات فرا استانی و ضربه زدن به قاچاقچیان در محل بارگیری، مسیر و مقصد تحویل محموله موادمخدر را فراهم کرد.
سرهنگ قزوینه ادامه داد: ۹۴۰ طرح مبارزه با موادمخدر در سال گذشته انجام شده که یکی از نتایج آن کشف ۳۸۴ کیلوگرم مواد پیش ساز بوده است.
وی گفت: ۳۲۵دستگاه خودرو و موتورسیکلت به همراه ۲۰ قبضه سلاح در جریان عملیات های پلیسی کشف و توقیف شده است.
وی بیان کرد: به منظور آگاه سازی مردم از تبعات و آثار منفی مصرف مواد مخدر ۵۲۰ برنامه آگاه سازی پیشگیری از اعتیاد شامل تئاتر خیابانی، مسابقه نقاشی، آموزش چهره به چهره، جلسات هم اندیشی با دانشجویان، ورزشکاران و اصناف برگزار شد که ۷۲ هزار شهروند تحت آموزش قرار گرفتند./ایرنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش