سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12975

صدای نهاوند:
سومین مراسم سنتی و محلی نوروزگاهی با اشتقبال با شکوه مردم و مسافران نوروزی در سراب فارسبان نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، رئیس اداره  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند اظهار داشت: در مراسم سنتی و محلی نوروزگان سراب فارسبان، فرماندار، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی روستای فارسبان و  جمع زیادی از مردم شهرستان و مهمانان نوروزی حضور داشتند.

محسن جانجان گفت: اجرای موسیقی محلی، مسابقه اسب سورای، تیراندازی با اسلحه شکاری، پخت نان و آش محلی، بازی‌های محلی و نمایشگاه ادوات کشاورزی از گذشته تا کنون بخش‌های اصلی این مراسم بود.

جانجان افزود: برگزاری جشنواره‌های نوروزی، علاوه بر ایجاد نشاط در بین مردم، گامی موثر در معرفی جاذبه‌های گردشگری هر منطقه است.

وی ادامه داد: انتخاب استان همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سال ۲۰۱۸ ، رویداد مهمی است که لازم است تمام دستگاه‌های مربوطه در خصوص معرفی هرچه بیشتر همه جاذبه‌های گردشگری استان اقدام نمایند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند گفت: هدف از برگزاری نوروزگاه در مناطق طبیعی آشنایی گردشگران با این مناطق است که خوشبختانه در این امر موفق بودیم، زیرا در نوروزگاه گیان شاهد حضور مهمانانی از استان‌های مختلف به خصوص مرکزی، خوزستان، لرستان و اصفهان بودیم.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش