جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 12984

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور ساماندهی سراب فارسبان نهاوند یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا صبح چهارشنبه در سومین جشنواره نوروز گاه شهرستان نهاوند که در سراب فارسبان برگزار شد اظهار داشت: سراب‌های گیان و گاماسیاب نسبت به سال‌های گذشته پبشرفت خوبی داشته و مسئولان نسبت به گذشته امکانات بیشتری را فراهم کرده‌اند ولی سراب فارسبان هنوز به ساماندهی دو سراب مذکور نرسیده است.

بهرام نیا افزود: نهاوند ظرفیت خوبی برای جذب مسافر از همه نقاط کشور را دارد که با اطلاع رسانی و بهبود وضعیت استقرار مسافران سرمایه‌های فراوانی به این شهر وارد می‌شود.

وی ادامه داد: قرار دادن تابلوهای راهنما برای مسافران، ساخت سکوهای نشیمن، توزیع بروشور، برپایی نمایشگاه های فصلی و دائمی، برپایی سیاه چادر در محوطه سراب‌ها، جشنواره‌های روستایی و عشایری و غیره از اهم برنامه‌هایی است که در سراب‌های نهاوند انجام می‌پذیرد.

 نماینده مردم نهاوند افزود: شهرستان نهاوند دارای جاذبه‌های طبیعی بکر و بی‌نظیری در کشور است که قطعا  سرمایه‌گذاران با دیدن این جاذبه‌‌ها برای سرمایه‌گذاری در شهرستان ترغیب می‌شوند و رویکرد ما در برگزاری همایش گردشگری در شهرستان باید جذب گردشگر و جذب  سرمایه‌گذار باشد.

حسن بهرام نیا از تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی سراب فارسبان در سال جاری خبر داد و گفت: ورودی سراب فارسبان امسال آسفالت و سیستم روشنایی این سراب نیز به صورت کامل تامین می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شاهین گفت:

    لطفا حالا که هزینه می کنید فقط راه هایش را ۴ بانده درست کنید سرابهای نهاوند جاده های کوچک و نامناسب دارند. جاده های بد ارزش زیبایی وطبیعت سرابها را کم می کند.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش