- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

دومین کاروان راهیان نور نهاوند راهی مناطق عملیاتی جنوب شد

به گزارش صدای نهاوند، کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: یکی از بهترین و اثر گذار‌ترین اقدامات فرهنگی کشور حضور جوانان در کاروان‌های راهیان نور است.

کریمی افزود: اردو‌های راهیان نور یکی از کار‌های بسیار موثر فرهنگی کشور بعد از جنگ تحمیلی است که در مقابل هجمه‌ی عظیم از مخاطرات فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران و جنگ نرم دشمن قرار دارد.

کریمی با اشاره به اعزام خواهران و برادران به اردو‌های راهیان نور اظهار داشت: باهدف گسترش و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت و آشنا کردن همه نسل‌ها با رشادت و دلاور مردی‌های رزمندگان غیور ایران اسلامی بسیجیان نهاوندی در قالب کاروان بسیج محلات به مناطق عملیاتی جنوب در روز نهم فروردین ماه اعزام شدند.

وی افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با انواع ترفند‌ها و نیرنگ‌ها و با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی در صدد از بین بردن فرهنگ شهادت و دفاع مقدس و بی تفاوت کردن نسل‌های آینده نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: اعزام برادران و خواهران به مناطق عملیاتی جنوب باعث می‌شود تا آن‌ها از نزدیک با دلاور مردی‌ها و رشادت‌ها و اهداف رزمندگان غیور اسلام بیش از پیش آشنا شوند و اهداف و افکار شهدای گرانقدر را در زندگی خود پیاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: این خواهران و برادران که در قالب بسیج محلات به این سفر معنوی و فرهنگی اعزام شده اند به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

وی بیان داشت: خواهران و برادران بسیجی با چند دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند که در هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی دفاع مقدس حضور فعال دارند.