- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

شعار اقتصاد مقاومتی به خوبی عملیاتی نشد

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: شعار اقتصاد مقاومتی در سال گذشته به خوبی عملیاتی نشد به همین علت برخی مشکلات اقتصادی مردم حل نشد لذا باید رویکرد اقتصاد مقاومتی ادامه داشته باشد.

مغیثی گفت: مخاطب شعار سال مقام معظم رهبری مردم و مسئولان هستند و همه باید به وظیفه خود عمل کنند تا حمایت و مصرف از کالای ایرانی در کشور به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی افزود: ما اگر سعی کنیم کالای خارجی مصرف نکنیم و به کالای ایرانی اهمیت دهیم موجب رونق اقتصاد و اشتغال داخلی کشور می شود.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: مقام معظم رهبری روی دو مطلب تاکید بسیاری می کنند، اول اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی و دوم نسل جوان کشور که دشمن قصد دارد این نسل را از انقلاب جدا کند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بیان داشت: ۴۰ سال از عمر انقلاب می گذرد و در این ۴۰ سال انقلاب با خطرات و تهدیدهای زیادی روبرو شد اما به لطف و برکت خداوند این تهدیدها نقش برآب شدند و زیر ساخت های توسعه و پیشرفت کشور ایجاد شده است.

مغیثی با اشاره به جنایات و نقشه های آمریکا و متحدانش برای نابودی کشورهای مسلمان منطقه گفت: آمریکا و متحدانش برای پول جنگ راه اندازی می کنند و جنایت می کنند  و آل سعود و آل خلیفه هم  برای آمریکا همه کار می کنند.