جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1305

صدای نهاوند:

سرپرست  اداره راه و شهرسازی شهرستان  نهاوند گفت: در شبانه‌روز گذشته نیروهای راهداری شهرستان نهاوند ۶۰۰ تن مخلوط شن و نمک برای جلوگیری از یخ زدن سطح جاده‌ها و تسهیل دررفت آمد وسایل نقلیه استفاده کرده‌اند.

عمید الوندی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند گفت: با توجه به ریزش برف و باران در فصل سرما و موقعیت کوهستانی شهرستان نهاوند تلاش می‌شود تا هیچ‌یک از محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند مسدود نباشد.

الوندی افزود: نیروها و تجهیزات راهداری شهرستان نهاوند به ۴ اکیپ تقسیم‌شده‌اند و در محورهای آورزمان، ورودی از سمت کرمانشاه، محور نهاوند به بروجرد و گردنه گاماسیاب و گرین مستقرشده‌اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند بابیان اینکه گردنه گرین در محور نهاوند نورآباد و محور نهاوند به آورزمان به ترتیب ۳۵ و ۸ سانتی‌متر بارش برف را داشته‌اند گفت: شب گذشته تردد در محورهای یادشده با زنجیر چرخ میسر بود.

الوندی افزود: با توجه به شرایط موجود و سرمای شدید در گردنه گرین تمامی نیروها اعم از راهداری، هلال‌احمر، راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت بروز کولاک و یخبندان در محور نهاوند نورآباد وارد عمل شوند.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند اظهار کرد: با توجه به وقوع کولاک در بعضی محورهای نهاوند و امکان ایجاد حادثه، با گروه‌های هلال‌احمر مستقر در روستاها هماهنگ شده تا در صورت بروز مشکل سریعاً وارد عمل شوند.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته نیروهای راهداری شهرستان نهاوند ۶۰۰ تن مخلوط شن و نمک برای جلوگیری از یخ زدن سطح جاده‌ها و تسهیل دررفت آمد وسایل نقلیه استفاده کرده‌اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند بابیان اینکه ۲۰ هزار مترمکعب برف از راه‌های روستایی این شهرستان روبیده شده است، گفت: تمامی محورهای روستایی شهرستان باز و قابل تردد است.

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش