سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13087

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با تاکید بر توجه ویژه به شعار سال از سوی مسئولان و مردم گفت: مردم و مسئولان برای تحقق این شعار نباید به نصب پلاکارد اکتفا کنند بلکه باید آنرا به صورت علمی و عملی به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند در اولین شورای اداری شهرستان نهاوند در سال جدید با اشاره به نامگذاری سال های اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: این نامگذاری ها بسیار حکیمانه هستند و هرکدام در بردارنده پیام های بزرگی برای مسئولان است که باید عملیاتی شوند.
کریم حمیدوند به نامگذاری سال جدید اشاره و اضافه کرد: نامگذاری امسال به گونه ای است که همه اهداف شعارهای سال های گذشته را زیر پوشش قرار داده و به نوعی شعاری جامع است.
وی داشتن استقلال را که از شعارهای محوری انقلاب اسلامی است نتیجه حمایت از تولیدات داخلی دانست و افزود: وقتی ما کالای داخلی مصرف کنیم به خارج وابسته نمی شویم و علاوه بر آن از این طریق اشتغال پایدار در کشور به وجود می آید.
فرماندار نهاوند با تاکید بر توجه ویژه به شعار سال از سوی مسئولان و مردم گفت: مردم و مسئولان برای تحقق این شعار نباید به نصب پلاکارد اکتفا کنند بلکه باید آنرا به صورت علمی و عملی به کار گیرند.
وی بر اطلاع رسانی و توجیه مردم نسبت به اهمیت این شعار محوری تاکید کرد و افزود: مردم همواره با انقلاب همراه بوده اند و اگر ما بتوانیم اهمیت این شعار را برای آنها تبیین کنیم، توجه به تولیدات داخلی افزایش می یابد.
حمیدوند به سفرهای نوروزی سال جاری در نهاوند اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به مساعد بودن هوا و همچنین تبلیغات مناسب، میزان سفرهای نوروزی به این شهرستان ۲۰ درصد افزایش یافت.
وی گفت: تا پایان ۵ فروردین مطابق با آمارها، ۲۲ هزار مسافر از جاذبه های گردشگری نهاوند بازدید کرده و ۲۲ هزار نفر نیز در شهرستان اسکان و اقامت داده شدند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش