سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 1309

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: ساماندهی بخش‌های اطفال، داخلی زنان و زایمان و ارتقا هتلینگ بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان در دستور کار این شبکه است.

به گزارش صدای نهاوند، جلال‌الدین امیری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه هر پزشک با هر تفکر سیاسی باید در به نتیجه رسیدن طرح تحول سلامت تلاش کند، گفت: این طرح موجب اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امیری با اشاره به اینکه روند خرید و تجهیز امکانات پزشکی بیمارستان نهاوند ادامه‌دار خواهد بود، گفت: ساماندهی بخش‌های اطفال، داخلی زنان و زایمان و ارتقا هتلینگ بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان در دستور کار این شبکه است.

وی گفت: بخش اطفال بیمارستان نهاوند که اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیون تومان صرف بهسازی و ساماندهی آن شده با افزایش تعداد تخت‌های از ۲۰ تخت به ۳۷ تخت همراه بوده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود بر سر راه طرح تحول نظام سلامت گفت: از زمان آغاز اجرای این طرح در نهاوند شاهد تحولی شگرف دربخش سلامت و درمان بوده ایم و مراجعات به پزشکان حاضر در درمانگاه بیمارستان بیشتر بوده است.

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی نهاوند در ۱۰ ماه آینده

وی از راه‌اندازی درمانگاه تخصصی نهاوند در ۱۰ ماه آینده خبر داد و گفت: در این خصوص اعتباری بیش از یک میلیارد تومان از وزارت بهداشت و درمان دریافت شده و اوایل دی‌ماه کلنگ احداث آن بر زمین خواهد خورد.

وی ضمن اشاره به افزایش فضا و تخت های بخش اورژانس و بخش زنان و زایمان بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند گفت: مشکل امروز بهداشت و درمان  نهاوند کمبود درمانی و درمانگاه تخصصی است.

وی به هجوم جمعیت مردم به  تنها بیمارستان نهاوند از ترس ابتلا به بیماری آنفولانزا خبر داد و گفت: در جمعه گذشته ۵۷۰  نفر از مردم ضمن مراجعه به اورژانس  بیمارستان علیمرادیان توسط پزشک ویزیت و معاینه شدند.

امیری افزود: بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان  دارای بافت قدیمی و امکانات و تاسسیسات فرسوده است که به برکت طرح تحول نظام سلامت با جذب اعتبار مناسب در حال ارتقا هتلینگ آن هستیم.

جذب ۳۰ متخصص از سال گذشته تاکنون در شهرستان نهاوند

وی به جذب ۳۰ متخصص از سال گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: با اضافه شدن درمانگاه‌ها تخصصی در شهرستان نهاوند، حضور پزشکان و تجهیزات پزشکی همچون دو دستگاه سونوگراف بیوشیمی، دستگاه اکسیژن ساز و غیره منشأ خیروبرکت برای شهرستان خواهد شد.

وی به آخرین وضعیت بیماری آنفولانزا در نهاوند اشاره کرد و گفت: تاکنون به‌صورت رسمی گزارشی مبنی بر وجود مبتلابه آنفولانزا در نهاوند گزارش نشده است.

وی همچنین در ادامه بابیان وجود مقادیر نیترات در آب آشامیدنی نهاوند به سبب استفاده از منابع زیرزمینی گفت: آنچه موردتوجه است افزایش و یا کاهش  میزان قابل‌توجه نیترات در آب آشامیدنی است و در غیر این صورت مقادیر اندک املاح زیرزمینی برای بدن انسان نیاز است.

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش