- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

تعرض به حریم خصوصی افراد در فضای مجازی و حقیقی حرام است

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: برای تحقق شعار سال همه باید پایبند باشند و زمینه عملی شدن آن را در کشور فراهم کنند.

مغیثی گفت: حمایت از کالای ایرانی برکات زیادی دارد، از جمله تولید داخل رونق می گیرد، دوم تحقق اقتصاد مقاومتی است که اگر محقق شود نیاز کشور به خارج قطع می شود و سوم استقلال اقتصادی ایجاد می شود تا کشور روی پای خود قرار بگیرید و وابستگی به کشورهای خارجی نداشته باشد.

وی افزود: یکی از موارد حمایت از کالای ایرانی استفاده از برنامه های شبکه های داخلی ایران به جای برنامه های خارجی دشمن است که هیچ گونه کنترل و نظارتی روی این برنامه ها نیست. همه می دانیم در اغتشاشات سال گذشته یکی از عوامل آن تلگرام بود که جدیدا هم در عرصه اقتصادی تاثیرگذار بوده است پس بهتر است از شبکه های داخلی استفاده کنیم و برای رفع مشکلات برنامه های داخلی باید این برنامه ها را تقویت کنیم.

امام جمعه نهاوند ادامه داد:  آمریکا، اسراییل و بعضی کشورهای عربی مانند عربستان این همه هزینه کردند داعش را به وجود آوردند تا به اسلام و مسلمانان ضربه زدند این همان جاهلیت مدرنی است که امروز در دنیا توسط دشمنان اسلام ظاهر شده است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: به برکت مبارزه مقاومت و ایران مقتدر داعش در عراق و سوریه نابود شد اما امریکا و متحدانش برای جنایت و فروش اسلحه و …به جنایت های خود ادامه می دهند.

مغیثی در پایان با تبریک عید بزرگ کبعث گفت: هدف بعثت تربیت انسان است خداوند پیامبران را فرستاد تا انسان خدا را بشناسد و از این دنیا آخرت را بشناسد و عدالت اجتماعی در جامعه اسلامی حاک شود.