مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 13122

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: مردم مواظب کلاهبرداری های متفاوت در اینترنت، گروه ها و کانال های تلگرامی باشند.

سرهنگ منصور ملکی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت:تمامی تماسهای تلفنی و اعلام اینکه شما به مناسبت های مختلف برنده مسابقه شدید و برای دریافت جایزه خود به پای عابر بانک بروید کلاهبرداری است و مردم باید مواظب باشند فریب این افراد را نخورند.

ملکی گفت: افرادی در سایت ها، کانال ها و گروه های فضای مجازی خرید و فروش کالا،  آگهی هایی تحت عنوان فروش خودرو و یا کالاهایی دیگر با قیمت پایین ترازعرف و بازارقرار می دهند و جهت راغب کردن مردم برای خرید کالا عنوان می کنند که فروشنده بعلت مشکلات مالی پول لازم است.

وی افزود: هنگامی که مردم با فروشنده تماس می گیرند وی اصرار می نماید افراد زیادی قبل ازشما تمایل به خرید دارند پس اگر شما واقعا خریدار هستید باید مبلغی به عنوان بیعانه به حساب من واریز کنید تا معامله صورت گیرد سپس پس از واریز وجه ،آگهی موردنظرحذف وتلفن همراه فروشنده خاموش می شود که این موضوع کلاه برداری است.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: فروش عتیقه جات در فضای مجازی کلاهبرداری است و برای خرید و فروش کالا و معامله با افراد ناشناس به هیچ وجه به فضای مجازی اعتماد نکنید و فقط در فضای واقعی این کار را انجام دهید.

وی گفت: در فضای مجازی کلاهبرداری های حرفه ای صورت میگیرد  همچنین  در سایتهای مجازی فروش کالا احتمال اینکه کالا سرقتی باشد و بعدا فرد خریدار بعنوان خریدار مال مسروقه تحت تعقیب قرار گیرید ‌وجود دارد.

فرمانده انتظامی نهاوند در مورد جمع آوری کمک های نقدی در فضای مجازی تحت عناوین کار خیر  هم هشدار داد و گفت: مردم مراقب باشند و اعتماد نکنند چون اگر موردی باشد از طریق دستگاه های مرتبط و مسئول اقدام خواهد شد

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش