سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13149

صدای نهاوند:
مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوندگفت: به مناسبت روز پاسدار و ولادت حضرت امام حسین (ع) و به یاد و خاطره شهید مدافع وطن مراسم روپایی با توپ به مسافت ۲۰ کیلومتر در نهاوند انجام شد.

به گزارش صدای نهاوند،محرم روزبه اظهارداشت: مراسم روپایی به مسافت۲۰کیلومترتوسط سعید مومیوند رکو‌رددار روپایی کشور به مناسبت روز پاسدار و گرامیداشت یاد و خاطره پاسدار شهید احمد شوهانی از محل گلزار شهدای شهربرزول زادگاه این شهید تا محل گلزار شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند انجام شد.

وی گفت: سعید مومیوند ورزشکار با اخلاق و صاحب رکورد هیئت ورزش هاى همگانى حرکات حمل توپ روى پا معروف به روپایی زدن را از محل گلزار شهدای شهر برزول آغاز کرد ودر گلزار شهدای گروه ابوذر به کار خود پایان داد.

روزبه افزود: مومیوند به همراه مردم و ورزشکاران و تماشاچیان این کار را در مدت زمان ۴ ساعت و ۴٠ دقیقه تا گلزار شهداى گروه ابوذر شهرستان نهاوند و به یاد همه شهدای ورزشکار و پاسدار و دیگر شهدای انقلاب اسلامی انجام داد.

مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: شهرستان نهاوند دارای بیش از ۵۲ ورزشکار شهید در عرصه های مختلف می باشد که تاکنون شناسایی و معرفی شده اند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش